Gå til innhold

Plex (klient), NetFlix og NRK; alt i en liten dings?


Anbefalte innlegg

Prøver å finne en erstatning til WD TV live, som jeg har satt opp til TV-en til kidsa. Savner stabilitet/respons, full Plex-støtte og NRK. Det aller meste med andre ord.

 

Det jeg er ute etter er en "dings" som kan ta både Plex, Netflix og NRK, styrt av en IR fjernkontroll (jeg vil bruke Logitech Harmony).

Har null erfaring med Raspberry, Apple TV og Android TV. Har mest erfaring med fullverdige PC-er, men det er ikke aktuelt her.

Foreløpig sitter jeg med tanke om at en PS3 kan være brukbar (får brukte til under 1.000,- inklusive litt dill), bortsett fra at NRK-appen der er ubrukelig (har ikke fått den til å virke skikkelig på en annen PS3 vi har).

 

Har sett på Dinside sin test av Asus Nexus Player. Den burde jo dekke det meste, iallfall når NRK får ut fingen og gjør ferdig appen sin. Men så har den blåtann fjernkontroll, mens jeg aller helst vil kunne bruke Harmony One. Litt dumt at den ikke tar kablet nett, men kan overleve det.

 

Har sett litt på Apple TV, men slår det fra meg pga mas og kjas om jailbreaking og oppdateringer og styr. Har ingen interesse av å måtte bruke en masse tid på å tilpasse etter at det først er satt opp.

 

Andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...