Gå til innhold

Hjelp til hotellvalg i london! :)


solac

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg og min jente på 10 år planlegger en tur til London i november. Vi skal være der i 3 netter. Vi har aldri vært der før, så jeg håper noen kanskje kan gi oss noen gode råd og tips om hoteller som er bra og som har grei beliggenhet i fht transport til serverdigheter. 

Pris: ca 1000 kr natta for begge. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var en liten tur til London med min datter for et par år siden, og da bodde vi på Park Plaza Westminster Bridge

 

Stort moderne flott og med en sykt sentral plassering like ved London Eye og Big Ben!

Noen hundrelapper mer enn du tenker, men ikke mye. Skal du ned i 1000 kroner natten, havner du et stykke fra sentrum, og må påregne en del kroner i transport og bortkastet tid med det...

 

Det var iallefall det jeg kom til når vi bestilte et såpass bra hotell. Det var utrolig deilig å kunne gå til hotellet å kvile litt og så ut igjen flere ganger om dagen, siden det lå så sentralt.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar :) Jeg er litt usikker på hvor vi bør bo? Ønsker jo litt sentralt, slik at vi lett kan komme oss frem og tilbake til hotellet, ønsker shopping, musicals og London Eye.... Vi tar fly til og fra Gatwick. Hm...synes det er vanskelig å bestemme oss for hvor vi bør bo.... Enig at jeg kan legge litt flere lapper på for å få det sentralt. Kanskje jeg kan skru opp hotellprisene til max kr 1500 pr natt? :) Tips? 

Lenke til kommentar

Kommer strengt an på hvem som reiser. Jeg og fruen har ingen problemer med å bo litt usentralt siden vi er ganske lite på rommet, mens andre par som vi har reist med foretrekker å være innom hotellet 2-3 ganger for å slippe av poser, powernap, dusj etc. Er man av den typen så er det hakket mer tungvindt om man bor mange stop vekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...