Gå til innhold

Droppe Idoform?


Anbefalte innlegg

De siste årene når vi reiser på ferie til syden har vi alltid inntatt Idoform, men jeg blir så rar i magen (Mer forstoppet på en måte) 

 

Så jeg lurer på å droppe hele greia, er det noen som har erfaringer med å reise til sydlige strøk uten å innta Idoform eller andre melkesyrebakterie produkter?

 

Når jeg var liten og reiste med mine foreldre så var det vel ikke noe som hett Idoform engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri tatt noe sånt, og har aldri hatt problemer. Ikke er jeg forsiktig i matveien heller, og spiser alt jeg kommer over. Det er rett og slett ikke et problem, og ingenting jeg tenker over.

 

Gi det et forsøk! Det høres ikke ut som om du trenger det ut i fra det lille du skrev, så jeg skjønner ikke helt vitsen med å forsette.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er viktigere å ta det om du har historie med dårlig mage (da spesielt på utenlandsturer). Personlig tåler jeg ikke all verdens ting der nede, men blir allikevel aldri dårlig på ferie (bortsett fra en tur i Egypt hvor vi spiste på en landeveisrestaurant langt utenfor allfarvei). Har det med i tilfelle, men bruker det ikke forebyggende. 

Lenke til kommentar

Heller ha med imodium hvis du skulle være uheldig å få løs mage.

 

Spørrs self hvor du reiser. Blir stort sett ikke dårlig. Har skjedd to ganger i mitt voksne liv. En gang i Tyrkia og en gang i kambodsja. Begge gangene fordi det det var kylling i maten. Så jeg pleier stort sett å holde meg vekke fra kyllingen og da går det som regel greit.

 

Men har alltid med imodium, hvis jeg først skulle være uheldig å få løs mage. Idoform har jeg aldri brukt før eller på ferie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...