Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hallo alle sammen !

 

 

Jeg er ny medlemmer her.

Jeg er fra Georgia, Tbilisi , (hovedstat av Georgia)

Jeg er student av Scandinavic Philology og studerer Norsk, Scandinavisk historie og literattur også

og beklager for gramattik min, Jeg var ikke i norge aldri.

 

Jeg kan hjelpe deg , hvis noen bestemmte for å reise til tbilisi.

hvis du har noen sporsmål om Georgia, Tbilisi blant annet kultur og andre ting kan jeg svar.

 

Velkommen!

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var i Georgia i 2015. 

 

Et vanvittig flott land! Rik på kultur. Helt enormt god mat, hyggelige mennesker og massevis å se. 

 

Jeg falt helt pladask, og skal tilbake til Kaukasus snarest. Tbilisi var en av de aller mest sjarmerende byene jeg har vært i. 

 

For å bidra til tråden utenom ren hyllest av landet som en er ukjent turistperle: 

Hvor skal jeg dra neste gang? 

 

Tbilisi, Mtskheta, Kutaisi og Kazbegi har jeg vært. Batumi har mine Georgiske venner fortalt meg er en slags øst-europeisk Las Vegas med mye gambling og horer, det er ikke så interessant. 

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Armenia er også greit å besøk og nevner man at man er fra Norge blir man lett godt mottatt der pga. Nansen-hjelpen. Landet er ikke helt ulikt Georgia, men jeg ville anbefalt Georgia. Azerbaidjan har jeg ikke vært i og det er vanskeligere å reise til da de krever visum og det etter russisk modell med invitasjon. 

Lenke til kommentar

 

Georgia er et av favoritt landene mine

 

Hvorfor?

 

Genuint spørsmål siden jeg aldri har vært der, men har tenkt tanken.

 

Som andre allerde har nevt, veldig hyggelige og gjestfrie lokale, masse hultur og historie, billig og god mat, alkohol prisene er veldig lave:P mulighet for fjellturer vi ikke er i nærheten av her til lands.. Men, landet forandrer seg fort. Når jeg var der første gang i 2008 var det ET hostel i Tblisi, nå er det 73.

Lenke til kommentar