Gå til innhold

Noen som har et SAS EuroBonuskort å gi bort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom man flyr i forbindelse med jobb og man har en god deal med et reisebyrå så koster faktisk ikke sas pluss så mye mer enn vanlig sas billett. Vi får sas pluss og sas go til samme pris, og da slipper du å styre med kort og bonuspoeng. Med SAS Pluss billett får du både fast track og tilgang til lounge. Vet ikke helt hvordan prisforskjellen er når man handler disse billettene som privatperson -men dersom man har veldig lyst på fast track og lounge så går det faktisk an å bare betale for en litt dyrere billett. Dersom man er tidlig ute så hender det seg at man kommer over sas pluss billetter som er billigere enn sas go. 

 

Var ikke klar over at det foregikk en handel med disse kortene, men etter en rask tur inn på forumet på bonusfeber så ser jeg at gullkort ofte ligger på 1500-2000,- Dersom jeg fløy mye privat, så hadde jeg betalt det glatt. Dersom du flyr lite, så mener jeg det beste bare er å betale for fast track ved siden av billig billetten, og bruke resten av pengene på god mat inne på flyplassen. Synes SAS loungene i Norge er overvurdert - og jeg ser også både i Trondheim og Bergen at køen inn til fast track ofte er lengre enn køen inn til vanlig kontroll før 08.00. Rett og slett fordi folk absolutt må dra frem kortet de har jobbet så hardt for å få :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...