Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fatal feilpost. Flyttes

Feilpost? Kanskje den burde vært under Programvare->Annet ? Uansett: Den har jo å gjøre med deling av CPU-ressurser i nettverk så den kunne vel stått der den sto? (i Hardware->Nettverk)

Edit: Oki, det er kanskje rett å plassere den her. Skal ikke blande meg mer inn i diskusjonen om plassering.

 

Jeg er sterkt aktiv i SETI@Home nå, men vurdert å flytte over når jeg når 10.000 WU. (Jeg har nå 9700 WU, noe som tilsvarer ca 18 år CPU-tid.)

 

Jeg synes det er flott alt folk deltar i slike prosjekter. Det koster jo tross alt ingenting hverken i from av penger eller tapt ytelse men det er svært interresant. Det er selvfølgelig litt smak og behag hvilket prosjekt man vil gi all overskuddskraften fra CPU'en, men hovedsaken er at den blir brukt til noe så ikke CPU'en går unødig mye på tomgang.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså. Dette her handler ikke OM et fysisik nettverk eller noe slikt. Det handler heller ikke om et program. Det handler om å skaffe masse folk til å laste ned noe greier og støtte kreftsaken eller hva du vil kalle det. Derfor er det Off Topic.

 

Blir det samme som å si at du kan poste spørsmål om fagstil på skolen i Annet om Hardware fordi du skriver det i Word ;)

 

Edit: Ja, jeg har hørt klagen deres. Jeg har tatt det opp internt så får vi se

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Hvis det er interesse for det så kan det hende at dere kan bli med å kjøre under Team Norway navnet... Vi holder på å ekspandere og har nå 3 prosjekter og har ikke noe i mot flere.

 

EDIT: vi kjører for tiden D2OL (mest det), Seventeen or Bust og Distributed Folding. Vi har også egen hjemmeside med eget forum og statestikk på.

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Utrolig bra tiltak trådstarter.

 

Jeg er en av de som dessverre har Parkinsons i familien. Min mor fikk diagnosen for et år siden.

 

Ønsker at så mange som mulig stiller opp om dette, da dette og andre sykdommer kan ramme alle. Og ofte er det en tragedie når disse gjør dette.

 

Benytter samtidig anledningen til å gjære denne " sticky"

 

Så meld dere på, det har jeg og gjort.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Syykt, dær kommer jo proteinene opp etterhvert..... Fett....

 

Sitte på familiepcen, med en 950mhz athlon ikke mye å skryte av, men min kommer forhopentligvis på nett i løpet av ei uke....

 

Trur jeg må joine en av skolePCene åsså... (2,4celeron)

 

Noen som kunne laget en oversiktelig side med statistikker med Hardware i forhold til resten av lagene?....

 

Ser at det nesten er kun OC lag i toppen :dribble:

Lenke til kommentar
Benytter samtidig anledningen til å gjære denne " sticky"

går ut ifra at du gjør d2ol tråden sticky også da?

skulle ikke være noen grunn til forskjellsbehandling her.

your wish is my command:)

 

Meld dere på folkens!! Hvem av oss trenger all den rå krafta vi sitter med når vi sitter her og surfer på forumet.

 

Alle monner drar

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...