Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt tradisjonell av meg og ser ikke behovet for å skifte navn. Resten av foldingverden kjenner oss som Hardware.no og jeg mener at vi vil leve veldig godt med dette navnet på teamet vårt også i framtiden.

 

Det kan jeg godt forstå. Og jeg har som sagt full respekt for hva enhver måtte mene i denne saken. Mulig tiden ikke er moden for et skifte av navn enda.

 

Jeg for min del ser heller at -alias- er et nic "alle" kjenner. Og dersom et så kjent nic folder under f.eks. Tek.no vil folk i miljøet automatisk skjønne at det er gamle Hardware.no.

 

Selv legger jeg i hovedsak merke til nic. Slik som Grandpa og Nelio f.eks. Det spiller fint liten rolle for meg hvilke lag de folder under. Når jeg ser de på listen så skjønner jeg hvem det er, og ordet respekt ligger i luften.

 

Men jeg syntes det var rett å ta opp temaet da jeg har tenkt på det en stund etter at Hardware.no ble til Tek.no :)

Lenke til kommentar

Jeg tipper 970 til ca 2500kr og er vi heldige så kommer enkelte 980 til ca 4500kr (for at jeg skal bite på 980 må de helt ned i 4000kr, men da kan jeg muligens finne på å kjøpe 4 stk f.eks).

 

Ellers er jeg veldig spent på hva de gjør med 7xx serien til Nvidia. Samt mulig de kommer med noen gode priser på enkelte modeller av AMD som ikke omsettes så mye ellers. Og kanskje noen gode tilbud på 290x som fortsatt er et meget habilt skjermkort.

 

Det blir spennende. Bare en drøy time igjen, så får vi se hva som skjuler seg av salg.

PSU, HK, RAM osv.. må tøyle kjøpelysten om man skal berge husfreden :confused:

Lenke til kommentar

Kjøpte bare amder jeg 290x

Heller 250K stabilt en 280K en dag i uka og 70K resten av uka ^^

 

Samme her.

 

Støtter den. Som jeg har sagt før, jeg er ingen fanboy, men AMD gjør det stabilt bra på folding. Men de trekker strøm sammenliknet med Maxwell (vet om en viss Kjetil som ville kommentert det dersom jeg ikke nevnte det selv).

 

Det var jo svært habile kort. Gleder meg stort til å få de i sving :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...