Gå til innhold

[HTC Titan] Den store tråden om HTC Titan (WP7 Mango)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å kjøpe HTC Titan 2 på e-bay anbefaler dere HTC Titan?, jeg har hatt Lg Optimus 7, Samsung focus s I917 og I937 (trur den het det) tidligere har iphone 4s nå men savner større skjerm og Windows phone 7!

 

Skal du bruke den i et LTE-nettverk? Det er den store forskjellen på HTC Titan og HTC Titan 2...

 

Ok, får se litt hva jeg gjør.. kanskje jeg venter til september å hører hva nokia sier :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hjelp!! Hva i alle dager? Plutselig sluttet min telefon å sende og motta SMS. Så sluttet touch knappene ( retur, win, søk) å virke. Har snakket m HTC service. (og abo leverandør, ikke sim kort). De anbefalte å resette tlf. Det gjorde jeg minst 5 gangerntil jeg ikke gadd mer.....så lå den bare der..... plutselig etter en time eller så sendte og mottok den SMS i masse vis. (hadde prøvd og sende og motta fra sønnens mobil). Lykkelig la jeg inn alle kontoer og apper. Neste dag virket ikke noen ting!! Så nå resatte jeg den igjen....ingen forbedring....la den fra meg......slo den av og på noen ganger.....VIRKER.tør ikke legge inn noen ting da jeg ikke vet om d er en app som gjør det. Ellers bruker jeg windows live konto, de har fått ny og meget irriterende kontakt liste. Oppdaget det da jeg var inne for å organisere kontakter. ??

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tenkte jeg måtte dele dette med meg:

Jeg kjøpte et nytt batterideksel på eBay, for det jeg hadde begynte å bli slitt. Men med på kjøpet fikk jeg vesentlig mer ut av batteriet. Jeg har nå 2-4 ganger mer batteri enn jeg hadde tidligere.

 

Bedre antenne kanskje?

 

Link til det du kjøpte?

http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=271028980005

 

Takk. Skal prøve jeg og, ser jo identisk ut med den orginale - men verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Takk. Skal prøve jeg og, ser jo identisk ut med den orginale - men verdt et forsøk.

Det er noen ørsmå forskjeller inni, nemlig at kontaktflatene ser bedre ut på det nye sammenlignet med det gamle. Jeg skal se om jeg får tatt noen bilder i kveld.

 

Det hadde hvert flott! Er fornøyd med batteriet på denne telefonen fra før av, men man får aldri bra nok batteritid hehe.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Er det noen av dere som eier/har eid Titan som har hatt problemer med samtalekvalitet eller dekning? Ser at dette er noe Titan har fått mye tyn for i tester og av brukere. Ser den går billig om dagen, og vurderer å skaffe meg en.

 

Da hadde jeg heller satt av litt cash, og kjøpt en WP8 mobil. Er fornøyd med min, men WP7 blir fort utdatert nå som WP8 er kommet.

Lenke til kommentar

Da hadde jeg heller satt av litt cash, og kjøpt en WP8 mobil. Er fornøyd med min, men WP7 blir fort utdatert nå som WP8 er kommet.

 

Det hadde helt klart vært ideelt, men det er klart at det er et økonomisk aspekt ved dette. Denne går for 1329,- i nettbutikk, og skulle jeg ha gått tilsvarende opp i kvalitet på en WP8 telefon så hadde jeg raskt havnet på 3500-4000,- evt. HTC 8s, dog denne har litt liten skjerm. Dette var jo tilsynelatende et av flaggskipene til WP7x.

 

Hva er egentlig den store forskjell mellom 7.5 og 8, bortsett fra lock-screen og hardware?

Har du hatt noen problemer med samtalekvalitet?

Hvordan kan denne funke med 7.8? (vanskelig spørsmål ettersom vi har så lite informasjon om det)

Endret av Jogg1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...