Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdatert bakside
Hadde man gått til nextron nå og kjøpt helt lik og ventet 2 uker hadde regningen blitt på 666.000 kr^^ Syke norske priser.

 

Våknet til hyling av core 15, kunne gjerne ha foldet dem, men de ødelegger jo hardwaren min.

Lager CW som sitter i 2-3 dager i HK.-

Endret av War
Lenke til kommentar

Likte det oppsettet med Corsair? kabinettene. Hadde jeg hatt plass, så kunne det hende at det hadde blitt noe slikt. Men får nøye med med de PC'ene jeg har. Dvs, skal sette opp en NAS i løpet av helgen med FreeNAS, får se hvordan det funker. Mangler kun PSU, måtte bestille en ny en da den jeg fikk først, Enermax Revolution X´t 630W var DOA. Ny PSU ble Corsair AX760.

 

Ellers får jeg ned P9202 og P9406 med beta flag, prøvde som nevnt uten noen parameter, men det gikk ikke så bra særlig lenge. Begynte å få ned core 15 som jeg helst ikke vil ha i denne varmen her.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Så lenge jeg ikke får ned core 15 med beta flag, kjører jeg med det. Kommer core 15, blir det vel å bytte til advanced. :hmm:

 

NAS blir nok koblet til en Asus router med en helt vanlig nettverks-kabel. :dremel:

 

Dessuten blir det nok full stopp igjen om et par dager, det er på tide å grave fram kofferten og komme seg på arbeid igjen.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Gratulerer.

Synd at curecoin stjeler en lagplass neste uke, men vi tar de igjen på sikt.

Planen for 2015 er 6 millioner PPD.

Basert på for eks 4x 880/ti i den nye spillriggen.

Det vil gi års-ppd på langt mer en de siste 8 årene sammenlagt.

 

Tipper så mange har sluttet med big nå og iallefall ikke starter opp at de få prosjektene som er igjen etter "slutten" vil vare lenge for våre rigger.

Synd de skulle avslutte det, ellers hadde jeg takket ja til cpuer og rack som jeg har fått spesialdealer på så langt i år og det er snakk om 3,6mill ppd alene :hm:

 

Skal få tak i mer sponsorkraft i loklaer og strøm så de som ønsker i løpet av 2015 skal kunne sende folderigger som kjører gratis.

 

Har selv satt ut 95% av mitt som gir en mer normal tilværelse hjemme :wee:

med 3x 880Ti her så rykker jeg også opp tenker jeg ^^

Lenke til kommentar

Byttet kjølere på en G34
Noctua92mm er håpløs å få tak i og passer bare på 3 av de. De andre kjører slik med den 4de kjøleren sidelengs og med en vifte som er kjøleflaskehalsen for hele serveren :/

 

Serverene er kjipe inni, 1x ssd, like hk og 4 kjølere.

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer så mye Chavalito :w00t:

 

Om jeg ikke husker det, eller for den saks skyld ikke følger med. Husk å legge inn i tråden for milepæler for team hardware.no.

 

Forsøker å oppdatere, men i det siste så har det vært meget god aktivitet og mange nye milepæler. Håper alle bruker den tråden etterhvert som de når nye mål. Gøy å se tilbake til i ettertid.

 

Go Chavalito :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt hardware trenger ny eier. Gis bort med prioritet til teammedlemmer :-) Gammelt og godt, kanskje ikke akkurat folding-HW lenger, men...


Stort tower:
20140829_205633_zpsumrosrao.jpg

8800 GTS
20140829_202157_zpsp7aqk4wi.jpg

Abit IP35 HK
20140829_202100_zps0vhcwhql.jpg

RAM, PC2-6400 5-5-5-18
20140829_202112_zpscgpt34mh.jpg

E6750 Core 2 Duo
20140829_202027_zps9uxpnqcq.jpg

Asus HK, feiler i oppstart. Noen pins på CPU socket som ser ut til å ha fått en liten bøy. Kan nok fikses om man gidder å bruke litt tid på det.

20140829_174235_zpsb2a3hx2m.jpg

Endret av oceana
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...