Gå til innhold

Billigste abonnement for datatrafikk(EDGE)?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med 20 min pr uke og 5 sms, så vil jo Onecall faktura eller IPEA bli nesten gratis.

 

Bruker Netcom Smarttalk selv. Ser bra ut på papiret, men synes regningene har en tendens til å bli det mangedobbelte av det som jeg forventer.

 

Skulle tro at Onecall kontant skulle kunne være et sikkert valg med 65 øre pr minutt og 5 Kr pr megabyte og ikke minst ingen regninger.

 

Netcom smarttalk er ellers billig på papiret og det er mulighet for makspris på data, men jeg vet knapt om jeg vil anbefale pga skulte kostnader (tilleg for ditten og datten og ditten og datten.)

 

Tidligere erfaringer med ring kontant løsninger (Mobyson) er at disse er uten skjult kostnader. Ville tro at Onecall kontant er et godt alternativ i dag, selv om jeg rent faktisk ikke har testet den.

 

Ellers så har jo ikke iPhone 3G, slik at Onecall sitt 5 kroner pr megabyte vil være et godt alternativ.

 

(Hvis man bruker telefonen som 3G modem for en PC, da fyker megabytene og da behøver man fastpris på data. Wap og slikt via Edge inneholder vel ikke så mye data at det blir så mye ut av det.)

Endret av arne22
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...