Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Har en Galaxy S4 i dag som begynner å krangle (mister kontak med SIM-kortet og må restarte flere ganger daglig).

Har ellers vært veldig fornøyd med den.

 

Kikker litt på en Nexus 5X, og det frister med en "ren" Android-telefon. Litt kjipt å ikke ha minnekort, men med skylagring bør det løses greit.

 

Virker grei og rimelig, men når jeg sammenligner så er den temmelig lik S4 rent spec-messig.

Noen som har hatt begge deler og kan si noe om opplevelsen av hver av dem satt opp mot hverandre?
 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må

 

 

 

Kan man kjøre custom rom uten root, slik at man kan bruke apper som ikke fungerer når man har rooted telefonen?

Ja
Sliter med å få til TV2 sumo og altibox med cm11.

Da må du vel fjerne root?

Det har jeg gjort, problemet er at utviklerne ser ut til å lete dypere enn etter en enkel root. Prøvd å gjemme root med diverse apper uten resultat.

Lenke til kommentar

Kan man kjøre custom rom uten root, slik at man kan bruke apper som ikke fungerer når man har rooted telefonen?

 

Xposed og http://repo.xposed.info/module/com.devadvance.rootcloak2


Kun S5 kjøpt gjennom Telenor har fått MM i Norge. Helt utrolig! Nå er jeg ikke avhengig av å vente på Samsung da, men aldri mer Samsung!

Endret av Bladkiosken
Lenke til kommentar

En kamerat har samme spiller om jeg ikke husker feil..
Med han Galaxy S4 så fikk han til å styre blant annet spotify, men han fikk ikke lyd..

Med min gamle Sony Xperia Z1 Compact så kunne spotify styres, og det var lyd.. Men det hakket minst en gang hvert 10. ende sekund.

 

Så jeg tror det er noe driver problemer ute å går.. Vi prøvde både med og uten Pioneers ARC app.. Den gjorde fint lite.. annet enn å gjøre ting værre :p

Selv har jeg en Pioneer DEH-X8500DAB, denne har innebygget bluetooth.. og der har det aldri vært behov for noe app for å styre mobilen fra spilleren.

Fungerer fint på avspilling av vanlige media filer, samt spotify :)

Lenke til kommentar

Det skjedde noe merkelig når jeg la inn 6.0.1 i natt. Først ble telefonen GLOVARM, så jeg nesten ikke kunne ta på skjermen på et par timer. Jeg googla litt og leste at det var fordi apper optimiseres og slikt, så lot den bare ligge.

 

Så la jeg meg, med laderen plugga inn, sto opp igjen isted og batteriet var fortsatt på 57%.

 

Den startet å lade først når jeg "slo av" skjermbeskytteren. Hva i pokker? Er dette en av de kjente bug'ene til 6.0.1?

Har lest om batterisluk også, har ikke fått testet den "i felten" enda skal ut etterpå.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...