Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan kan jeg kurere cyste på ansiktet?


cenenzo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Det er du som skriver at det er en cyste. Jeg har ingen medisinsk kunnskap til å si hva det er og ikke er. Men hvis det gjør vondt, er en kul der det ikke skal være en kul så er det en god ide å stikke innom doktoren, det kan være alt mulig rart hvis du ikke har hatt det før og vet selv hva det er.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Det er du som skriver at det er en cyste. Jeg har ingen medisinsk kunnskap til å si hva det er og ikke er. Men hvis det gjør vondt, er en kul der det ikke skal være en kul så er det en god ide å stikke innom doktoren, det kan være alt mulig rart hvis du ikke har hatt det før og vet selv hva det er.

 

den gjør ikke vondt, er bare litt hoven, og myk..

 

får vell ta turen i nermeste fremtid, men har så dårlig tid om dagen pga eksamen... leste litt på nettet at det kunne komme av stress..

 

men er det slikt at jeg bør besøke lege så fort som mulig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ja, som skrevet, kul hvor det ikke skal være kul er sjeldent et godt og sunt tegn. Enkelte ting burde man bare ta seg tid til, hvis ikke du rekker det på dagtid så ta og reis på legevakten på kveldstid :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+130498

Hvilken del av det med å reise til fastlegen/legevakten var det du ikke skjønte? Reiser du ditt kikker de på den og avgjør hva som er kjappest, sunnest og best for deg! Fremfor en haug med "leger" på et forum... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...