Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Større penis med Jes (>ø<)ten (**)der


chiko

Anbefalte innlegg

Så en dokumentar om en fyr som pumpet silikon in i penis i et par måneder. Den ble gigantisk og ubrukelig, men han ville ikke "vært foruten" denne opplevelsen han har nå, som tydeligvis er så mye bedre enn sex. Men husk som sagt. Med mindre du tilfører penis et eller annet stoff i prosessen, så vil du som sagt kunne strekke den ut, men den blir også mye smalere av det...

7435990[/snapback]

 

Det stemmer ikke at den blir smalere. De som har prøvd den sier

at den blir litt tykkere også.

Men dette er vel ment for de som har 10-13 cm lang penis og

er plaget av dette.

7436812[/snapback]

 

Som sagt, da må man pumpe noe inn i den, enten det er noe naturlig som blod som man "fanger" eller om man tilfører et annet stoff...

 

Det holder bare ikke å strekke den. Fysiske lover tilsier at noe må tilføres for å gjøre noe tjukkere og lengre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror vi nokså trygt kan si at det ikke fungerer på noen menn i det hele tatt. Tenk hvor hardt du måtte stramme den for at det skulle virke. Det er jo en renneløkke som skal strammes så hardt rundt penishodet at det ikke "glipper". Da stoppes blodsirkulasjonen til penishodet, og du stenger igjen urinrøret i samme slengen. Det høres ikke godt ut, tvert imot rett og slett farlig spør du meg..

 

Ideen om å strekke en kroppsdel er grei nok. Det fungerer når det er bein og/eller hud involvert. Slik man kan strekke beina på kortvokste barn ved å skru inn skruer i selve beinet. Eller slik visse stammekvinner strekker halsen ved å legge stadig flere ringer rundt den. Og du kan strekke hud, slik enkelte indianere gjør med leppene. (Eller slik huden på kroppen strekkes på tykke mennesker.) Men de driver på med dette i årevis før det blir resulter av det.

 

Så du kan sikkert strekke huden på penis på samme måte. Men at det skulle virke på svamplegemet høres rart ut. I verste fall kunne du vel risikere å rive over noe inni der om du strakk for hardt.

 

Husk også at skulle det ha noe effekt, skulle man tro at den måtte dras ut til mer enn normal erigert tilstand, ellers ville den ikke være i noe strekk. Og du må gå med den 12 timer om dagen, 7 dager i uken i flere måneder ifølge dem selv, og du kan ikke ligge med den sier de. Du kan jo ikke spasere rundt med den heller, så det ville være praktisk umulig selv om det skulle være teroretisk mulig.

 

La junior være som den er, så trives den godt.

 

Geir 

 

 

Hadde det vært en metode som fungerte så hadde det vært førstesidestoff i alle de store avisene + legejournalene. Det er ikke farlig med litt sunn fornuft

 

Det foregår et forskningsprosjekt om dette her på det Karolinska sykehuset i Stockholm, as we speak. Riktig nok med hormonbehandling i tillegg da, men det er vel det som må til for at det skal bli en langvarig ( :!: )og troverdig behandlingsform kan jeg tenke meg. Tror vel foreløpig dette er en mer troverdig tilnærming på problematikken enn hva f.eks. phallo-plastikk er??

Lenke til kommentar
Det er ikke muskler i penis.

 

 

Men det er muskler i bukveggen der penis er festet. Enkelte hevder at ved å trene opp bukmusklaturen så kan det ha en effekt på lengde, men ikke i de skalaer som folk flest håper og tror. Nå skal det vel sies da, at styrking av bukmusklaturen forbedrer utholdenheten betraktelig, så uansett så bør dette prioriteres av både kvinner og menn! Klem i vei! :yes:

Lenke til kommentar
Det foregår et forskningsprosjekt om dette her på det Karolinska sykehuset i Stockholm, as we speak. Riktig nok med hormonbehandling i tillegg da, men det er vel det som må til for at det skal bli en langvarig ( :!: )og troverdig behandlingsform kan jeg tenke meg.

7454491[/snapback]

Har du noen som helst - nyere - informasjon om dette "forskningsprosjektet". Det eneste jeg har hørt om er artikkelen produsenten selv refererer til hvor det nevnes at de prøvde det på en av sine pasienter. Det kan knapt kalles et forskningsprosjekt.

 

Og det er et og et halvt år siden den artikkelen, og da hadde de holdt på noen måneder. De burde vel ha fått noen resultater ut av det nå...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Herregud, trist at folk i det hele tatt vurderer noe sånt. Hva med å være fornøyd med hva du har fått fra naturens side? Ingenting i veien med det...

7454530[/snapback]

skjønner dem godt jeg. Har ikke "for liten" penis (ihvertfall ikke ifølge meg selv), men når det finnes personer som har 5-10 cm lange peniser og damer fniser når de ser den, så skjønner jeg meg godt på dem. Det går den andre veien også. Det er en grunn til at brystimplantat er såpass populært som det er. Greit å være fornøyd med ting som man får dem, men folk har vel rett til å ikke være det, og prøve å forbedre det de ikke er fornøyd med vel?

Lenke til kommentar

I denne Penn & Teller: Bullshit!-episoden eksperimenterer de med forskjellige former for penis- og brystforstorrelsesprodukter. Som dere kan lese:

Find out why all these products are out just to make money and that they don't really work at all, on this episode of Penn and Teller: Bullshit!

(Jeg vil ikke paastaa verken det ene eller det andre, men min sunne fornuft sier meg at dette produktet ikke vil vaere noe annerledes...)

Endret av Jonnar
Lenke til kommentar
ThundersPlace.org

 

Les godt gjennom forumet og prøv å ta til dere informasjonen. Dette begynner og bli flaut å høre på...

7455702[/snapback]

Ta til oss hvilken informasjon? Fra et forum full av subjektive meninger?

 

Greit hvis du vil påpeke at det finnes folk som sier at dette og dette funker, men for å vise til informasjon som du så pent kaller det, finnes det nok bedre og mere pålitelige kilder enn et helt forum...

Lenke til kommentar
Hadde det vært en metode som fungerte så hadde det vært førstesidestoff i alle de store avisene + legejournalene. Det er ikke farlig med litt sunn fornuft.

7439473[/snapback]

 

 

Mener jeg leste om en italiener? som fikk kuken forlenget ved at legene kuttet den av, satte den inn under huden på armen og lot den voske der før de satte den på plass igjen. Han hadde dog micropenis, som er ett forferldig navn på en tilstand for den som har det.

 

Men kan ikke en her på forumet kjøpe denne saken så kan vi få ett endlig svar, en som er negativ til det nå.

Lenke til kommentar
ThundersPlace.org

 

Les godt gjennom forumet og prøv å ta til dere informasjonen. Dette begynner og bli flaut å høre på...

7455702[/snapback]

Ta til oss hvilken informasjon? Fra et forum full av subjektive meninger?

 

Greit hvis du vil påpeke at det finnes folk som sier at dette og dette funker, men for å vise til informasjon som du så pent kaller det, finnes det nok bedre og mere pålitelige kilder enn et helt forum...

7461965[/snapback]

 

Post gjerne noen mer pålitelige kilder. Synes vi skal slutte å diskutere om dette fungerer eller ikke. Helt åpenbart at mennesker (Veldig mange) har fått penisen forlenget enten gjennom apparater slik som Jes E(x)tender eller manuelle øvelser. Spørsmålet nå er vel hvordan man skal få bevise det...

Lenke til kommentar
Post gjerne noen mer pålitelige kilder.

Hvis du mener det fungerer så er det du som skal komme med pålitelige kilder.

7462603[/snapback]

 

Har allerede kommet med kilder. Hvis du hadde lest det jeg hadde skrevet hadde du merket at jeg skrev MER pålitelig (En smule ironi her kanskje?) Begynner å bli lei av å fortelle hver eneste ignorante person her at dette ikke er vitenskaplig bevist og at man derfor må nøye seg med individuelle resultater og da passer THUNDERSPLACE perfekt. Got it? Ikke? Les det jeg nettopp har skrevet, gjerne et par ganger så slipper jeg å gjenta meg selv gang på gang.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Post gjerne noen mer pålitelige kilder.

Hvis du mener det fungerer så er det du som skal komme med pålitelige kilder.

7462603[/snapback]

 

Har allerede kommet med kilder. Hvis du hadde lest det jeg hadde skrevet hadde du merket at jeg skrev MER pålitelig (En smule ironi her kanskje?) Begynner å bli lei av å fortelle hver eneste ignorante person her at dette ikke er vitenskaplig bevist og at man derfor må nøye seg med individuelle resultater og da passer THUNDERSPLACE perfekt. Got it? Ikke? Les det jeg nettopp har skrevet, gjerne et par ganger så slipper jeg å gjenta meg selv gang på gang.

7462906[/snapback]

 

 

Som sagt, personlige erfaringer har sin verdi for all del når det gjelder en produktklasse. Men det gjør den langt ifra pålitelig nok til at folk skal "lære" av det. Hvis du sier at det ikke finnest vitenskapelige påviste resultater, så gjelper ikke akkurat det saken din. Kan hende at det har blitt ignorert av vitenskapen, men det er heller ikke noe argument. Når du selv sier at det ikke finnest mer pålitelige kilder enn et fora for dette, så sier det jo sitt om at dette opplegget er langt ifra ferdig utprøvd. Vennligst slutt å kvalm deg over ignoransen vår (som jeg heller vil kalle sunn skepsis for så vidt) til du faktisk har noe bedre enn en link til et internett fora...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Anonym_*

Jeg har faktisk brukt Jes-Extender i over 8 mnd nå. Bruker den ikke mer enn 2 timer daglig, og ca 4-5 dager i uken. Jeg har siden jeg begynte behandlingen gått opp ca 2 cm i stiv tilstand og ca 1 cm i slapp tilstand.

 

Det kan absolutt anbefales til dere som sliter litt med selvtilliten i forhold til størrelsen på penis.

Lenke til kommentar

Jeg melder meg herved til prøvekanin

 

Jeg er nysgjerrig på veldig mye og siden jeg har sett så mye rart fram og tilbake her så tror jeg faktisk at jeg prøver en slik sak. Skal selvsagt komme med en egen tråd og oppdateringer når den tid kommer. Samt så har jeg litt penger til overs som jeg ikke vet hva jeg skal bruke på (ville drukket dem bort ellers)

 

Angående min penisstørrelse så vil jeg tro at jeg er relativt normal. Har tilfredstilt alle kvinner jeg har prøvd meg på , og tilogmed hatt for stor (!) penis for en stakkars jente i indonesia. Var også en gang jeg skulle ønske meg større penis på en hollandsk utvekslingsstudent i Sør Afrika , snakk om lovedør! Dama kom gang på gang ,men jeg klarte ikke komme uansett hva jeg gjorde. Så vil si at jeg er normal. Nå gjennstår det kun å se om noen mnd ;)

Endret av CFD
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...