Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Større penis med Jes (>ø<)ten (**)der


chiko

Anbefalte innlegg

Jeg har lest en del om et produkt som heter Jes-E(x)tender (Les mer på www.promedical.no) og med tid så skal dette produktet kunne øke penisstørrelsen med noen cm.

Så det jeg lurer på om det er noen her som har prøvd dette produktet?

Har det funker? Funker det på alle menn?

 

P.g.a stadige anonyme poster i denne tråden av spambotter har jeg lagt inn to paranteser i produktets navn dersom det er et av ordene bottene går etter. JohndoeMAKT 21.01.07

 

Navnet er "forbedret" med unødvendige mellomrom og en parantes med to stjerner pga. nok et spambot angrep. Remerser 25.02.07

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror vi nokså trygt kan si at det ikke fungerer på noen menn i det hele tatt. Tenk hvor hardt du måtte stramme den for at det skulle virke. Det er jo en renneløkke som skal strammes så hardt rundt penishodet at det ikke "glipper". Da stoppes blodsirkulasjonen til penishodet, og du stenger igjen urinrøret i samme slengen. Det høres ikke godt ut, tvert imot rett og slett farlig spør du meg..

 

Ideen om å strekke en kroppsdel er grei nok. Det fungerer når det er bein og/eller hud involvert. Slik man kan strekke beina på kortvokste barn ved å skru inn skruer i selve beinet. Eller slik visse stammekvinner strekker halsen ved å legge stadig flere ringer rundt den. Og du kan strekke hud, slik enkelte indianere gjør med leppene. (Eller slik huden på kroppen strekkes på tykke mennesker.) Men de driver på med dette i årevis før det blir resulter av det.

 

Så du kan sikkert strekke huden på penis på samme måte. Men at det skulle virke på svamplegemet høres rart ut. I verste fall kunne du vel risikere å rive over noe inni der om du strakk for hardt.

 

Husk også at skulle det ha noe effekt, skulle man tro at den måtte dras ut til mer enn normal erigert tilstand, ellers ville den ikke være i noe strekk. Og du må gå med den 12 timer om dagen, 7 dager i uken i flere måneder ifølge dem selv, og du kan ikke ligge med den sier de. Du kan jo ikke spasere rundt med den heller, så det ville være praktisk umulig selv om det skulle være teroretisk mulig.

 

La junior være som den er, så trives den godt.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan dette produktet skal fungere, men jeg leste en artikkel om andre "penis extenders". De fleste produktene er ren svindel. Noen av de midlene som fungerer gjør riktignok penisen lengre, men til gjengjeld blir den smalere. Du bør altså ha en nokså tykk penis i forhold til lengden for å bruke dette. Noen andre midler av de som fungerer, går ut på at du pumper blodet inn i penis ved hjelp av en pumpe, og deretter plasserer en klype eller noe lignende over roten på penis slik at blodet holder seg på plass. Dette vil gi deg en maksimal ereksjon, kanskje større enn du noen gang vil oppnå på naturlig måte, men det kan gjøre vondt, og det er høy sannsynlighet for at du vil kunne bli impotent hvis dette middelet blir brukt hver gang du har sex. Du vil altså kunne bli avhengig av dette middelet for å kunne få en ereksjon.

 

Om du nå har funnet et middel som faktisk fungerer, regner jeg med at det fører med seg bivirkninger som du, om du har normale forhold nedentil, sikkert kunne ha vært foruten.

 

Hadde jeg vært deg, ville jeg ha latt det være.

Lenke til kommentar

"Jeg tror vi nokså trygt kan si at det ikke fungerer på noen menn i det hele tatt"

Feil, mange øker i lengde etter en 3 måneders strekke periode. Hvis ikke, er det tegn på at man gjør noe galt.

 

"Tenk hvor hardt du måtte stramme den for at det skulle virke"

Feil igjen. Vask penishode, tørk det godt og du kan ha løkka rundt hode i flere timer uten å blokere noe som helst.

 

"Du kan jo ikke spasere rundt med den heller"

Regner med at jeg skal ta dette med en klype salt? Er ingen problem med å spasere med ekstenderen påmontert. Hvorfor skulle det?

 

Og man MÅ ikke bruke den 12 timer hver dag, 7 ganger i uken for å oppnå resultater. Mindre bruk vil bare føre til mindre resultat.

 

Dette funker...

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Man skal ha VELDIG liten penis for å gidde å forstørre den. De fleste driter vel i størrelsen.

7264872[/snapback]

 

Er du dame? Og isåfall, driter du i størrelsen?

 

Jeg så forresten et tv program for noen dager tilbake om hvordan dem gjorde penis større med naturlig øvelser. Hva dem gjorde eksakt har jeg ikke peiling på, heh, dem melka penisen og banka den flat på en måte. :dribble: Det kan kanskje være noe istede for pumper, for det virka tydeligvis på de karene på tv.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Takk for svar, dicktator:

 

Jeg kan selvsagt ikke bevise at dette ikke virker. Det er alment kjent at man vanskelig kan føre negative bevis. Bevisbyrden ligger derfor på de som påstår at noen er sant. I dette tilfelle de som bruker denne extenderen. Siden jeg ikke kjenner noen, får jeg klare meg med å spørre om du gidder.

 

Du kan jo starte med å legge fram enkel videnskapelig etterprøvet dokumentasjon på dette. Det skal bli vanskelig. Det finnes nemlig kun en "videnskapelig" referanse til det. Jes-e(x)tenders hjemmesider henviser til "1st International Interdisciplinary Symposium on Genitourinary Reconstructive Surgery. April 6th, 7th and 8th 1998 - Barcelona - Spain." Flott navn. Leter man litt ser man at legen som presenterte resultatene heter Jørn Ege, en dansk plastisk kirurg. Så da må det vel være sant da? Vel hadde det ikke vært for at den samme Jørn Ege står bak firmaet som lager extenderen. Eller rettere sagt firmaene, siden extenderen finnes under flere navn på nettet: Jes-E(x)tender, ProE(x)tender (der han reklamerer for det under eget navn), SizePro System, SizeGenetics System. Og sikkert flere, om man er glad i å Google...

 

Dette til tross for at han er konkurs og skatteflyktning, og under etterforskning for feilbehandling av pasienter, og endog på et tidspunkt i fengsel:

Jørn Ege sælger penisforlænger på nettet

Ege lever som fallent på samfundets top

Ege tjener millioner trods konkurs

Ege holder jul i fængslet

 

Jørn Ege, nå under navnet Jørn Ege Siana er en lite populær mann i hjemlandet, ikke på grunn av skattesvindelen, men etter å ha skamfert en lang rekke både menn og kvinner som plastisk kirurg:

 

Oestrogen Debat

Jeg væmmes

HJælp os at advare andre, mod Jørn Ege Siana.

Se her! klamphuggeri! Brystimplantater i Baller!

 

Så kan man spørre seg: Ville man kjøpt en bruktbil - for ikke å si en penisforlenger - av denne mannen?

 

Så kan man selvsagt påpeke at det at fyren er en gigantisk kjeltring selvsagt ikke betyr at metoden ikke virker. Men hvor er bevisene, annet enn selvskryt fra produsenten og de som har brukt 2000 kroner på moroa? De henviser riktig nok til Stefan Arver, chef för andrologiskt centrum på Karolinska i Stockhom, som sier at de "har testet dette i bare noen måneder, så det er for tidlig å si noe om resultatet". Men den artikkelen ble trykket for over et og et halvt år siden. Man skulle kanskje tro at på de to årene som er gått skulle man ha kunne komme fram til noe mer håndfast i sakens anledning. Hvorfor finner vi ingen henvisning til det? Hvis resultatene var gode, skulle man tro websidene til Jes/Pro/Sixe/Extender/Genetics firmaene ville trykket det i fete typer på hjemmesiden...

 

Men nok om det. Hvis det virker for folk, så godt for dem. Jeg stiller meg tvilende, men så er jeg hverken fagmann eller bruker av disse greiene.

 

Så om man har lyst til å strekke snabelen så la ikke meg stoppe dere, hvis dere ikke har andre ting å bruke 2000 kroner på. For ikke å snakke om de 4850 kroner som noen tydeligvis betaler for den gullforgylte(!) versjonen. Men da får du også en konsultasjon hos Ege og initialiene din inngravert (i extenderen, får vi håpe, ikke Lillemann...)

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Så kan man selvsagt påpeke at det at fyren er en gigantisk kjeltring selvsagt ikke betyr at metoden ikke virker. Men hvor er bevisene, annet enn selvskryt fra produsenten og de som har brukt 2000 kroner på moroa? De henviser riktig nok til Stefan Arver.

7266944[/snapback]

 

Jeg henviser til de mange nordmenn som har fått resultater gjennom denne innretningen. Alt trenger ikke å være vitenskapelig dokumentert for at det skal fungere men det er akkurat det som er problemet med PE. Det er vanskelig å bevise at du faktisk har økt i lengde/tykkelse ved hjelp av et strekke- apparat. Jeg vet dessverre ikke hvorfor man velger å unngå å studere penisforlengelse gjennom manuelle øvelser slik som Jelqing, clamping etc. Du tenker selvsagt " Ja fordi det faktisk ikke fungerer" men dette stemmer ikke. Kanskje man tjener gode penger på kirurgisk inngrep eller kanskje det er bekymring for komplekser. Sistnevnte blir vel litt for naivt og tro. Uansett finnes det slike forum med over 60000 brukere. Skulle du ha interesse av å snakke med noen av disse med et vellykket resultat, sender jeg gjerne noen emailaddresser.

 

Helt greit at du stiller deg kritisk. Men forhør deg med andre som bedriver dette og se at det faktisk fungerer i stor skala. Det kreves bare tålmodighet og engasjement. Og det er bedre å bruke 2000,- på en større penis enn 40 000 på en som neppe vil fungere de neste 100 årene...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg ville ikke gjort noe som kan risikere skade på "junior" bare for å øke lengden med noen cm. Det er bare rett og slett dumt! Jeg har 16-17 cm og fornøyd med det. Sånne tullefantasier om 30 cm og sånt tror jeg en vokser fra seg..

 

Applaus til de som har en slik størrelse men det er en ting som er sikkert ifølge leger og det er at størrelsen på penis er bestemt av gener allerede når du er født.

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar
Jeg ville ikke gjort noe som kan risikere skade på "junior" bare for å øke lengden med noen cm. Det er bare rett og slett dumt! Jeg har 16-17 cm og fornøyd med det. Sånne tullefantasier om 30 cm og sånt tror jeg en vokser fra seg..

 

Applaus til de som har en slik størrelse men det er en ting som er sikkert ifølge leger og det er at størrelsen på penis er bestemt av gener allerede når du er født.

7435717[/snapback]

Jeg tror heller mange drømmer om å ha 16-17 cm. Istedenfor 12-13 cm.

Ikke sånne monster peniser som du tydeligvis henviser til.

 

Selvsagt skriver du det også på den måten, fordi du har absolutt ikke noe størrelses problem i det hele tat.

 

You get my drift?

Lenke til kommentar

Så en dokumentar om en fyr som pumpet silikon in i penis i et par måneder. Den ble gigantisk og ubrukelig, men han ville ikke "vært foruten" denne opplevelsen han har nå, som tydeligvis er så mye bedre enn sex. Men husk som sagt. Med mindre du tilfører penis et eller annet stoff i prosessen, så vil du som sagt kunne strekke den ut, men den blir også mye smalere av det...

Lenke til kommentar
Så en dokumentar om en fyr som pumpet silikon in i penis i et par måneder. Den ble gigantisk og ubrukelig, men han ville ikke "vært foruten" denne opplevelsen han har nå, som tydeligvis er så mye bedre enn sex. Men husk som sagt. Med mindre du tilfører penis et eller annet stoff i prosessen, så vil du som sagt kunne strekke den ut, men den blir også mye smalere av det...

7435990[/snapback]

 

Det stemmer ikke at den blir smalere. De som har prøvd den sier

at den blir litt tykkere også.

Men dette er vel ment for de som har 10-13 cm lang penis og

er plaget av dette.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...