Gå til innhold

Hvordan overføre filmer/musikk/bilder til ps3?


krillee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok. Høres bra ut. :) Hvilke formater med surround lyd leser og leverer ps3 da?

 

Og hvordan fungerer denne streamingen? Må man sette den på borte ved PC-en, for så å bruke denne ved ps3?

Eller styres alt sammen "som om" det skulle vært lagret lokalt? Hvilke andre bakdeler finnes ved streaming?

Men hvordan fungerer dette? Hvordan er framgangsmåten?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Så dere syntes ikke at det er et problem at den ikke kan overføre video filer med mindre det er Mpeg?

 

De fleste .avi filmer fungerer jo uten problem. De eneste som ikke funker som jeg savner er jo x264 (.mkv)... Litt slitsomt å bruke mkv2vob hele tiden synest jeg.

Så da fungerer altså .avi .vob og .mpeg uten problem :)

Lenke til kommentar

Har dere filmer som er større enn 4GB så bruk Tversity til å kopiere dem. Husk å slå av transcoding og restart tversity først. Har selv flere filmer som er 6GB+ inne på PS3n min. Dette er filmer som er blitt gjort om fra .mkv til .avi uten å transcode dem (med mkv2vob). Fungerer som gull!

Lenke til kommentar
Så dere syntes ikke at det er et problem at den ikke kan overføre video filer med mindre det er Mpeg?

 

De fleste .avi filmer fungerer jo uten problem. De eneste som ikke funker som jeg savner er jo x264 (.mkv)... Litt slitsomt å bruke mkv2vob hele tiden synest jeg.

Så da fungerer altså .avi .vob og .mpeg uten problem :)

 

Hæ? Hvordan får du til dette? Jeg prøvde flere .vob filer og flere avi. filer og da ba den meg bare å sette inn lagringsmedium elr no.. Prøvde også å gjøre fil-navnet mindre og uten noen _-. etc... prøvde en AVI. fil også, da buffret den en stund og sa, file not supported.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...