Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøper jeg spillet online koster det ca 370 kroner.... forhåndsbestiller jeg fra elkjøp snakker vi 549,- riksdaler!! Er det noe mulighet å få tak i ekstrainnholdet uten å måtte forhåndsbestille det til blodpris?

 

Nå er vel ikke det vanguard utstyret det viktigste, men kan vel være greit å ha i starten hvis alt som kan krype og gå har samme utstyret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

regner med at man kan kjøpe forskjellige digitale versjoner med forksjellig innhold 9.september.

men ser ut til at vanguard bare er for Ps4 digitalt.

Lenke til kommentar

Ja får satse på det.... selv om de sier at det bare er mulig å få dette ekstrainnholdet om du forhåndsbestiller! Å bestille fra utlandet osv, garanterer jo ikke spillet på den store dagen!

kjøp spillet på us psn, der får du vanlig spill til 60$ og digital guardian edition til 90$ som er samme pris du betaler for bare spillet her i landet, forhåndsbestilte selv digital guardian ed fra us psn siden norsk psn pris for den er nesten 900kr......

 

https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/games/destiny-digital-guardian-edition/cid=UP0002-CUSA00219_00-B000000000000513

 

Upgrade to the Destiny Digital Guardian Edition to receive a digital download copy of Destiny, and access to the Vanguard Armory and Emblem pre-order bonus, an exclusive Ghost Shell, Player Ship, and Player Emblem, and a reservation for two upcoming Destiny Expansions featuring all new storylines, new cooperative and competitive activities, and new weapons, armor, and gear to earn.

 

spillet støtter og preload og kan spilles mellom 06.00 og 08.30 norsk tid på releasedagen, kommer litt ann på hvilken tidsone de bruker siden vestsida og østsida av usa har 2 timers forskjell

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

 

Ja får satse på det.... selv om de sier at det bare er mulig å få dette ekstrainnholdet om du forhåndsbestiller! Å bestille fra utlandet osv, garanterer jo ikke spillet på den store dagen!

kjøp spillet på us psn, der får du vanlig spill til 60$ og digital guardian edition til 90$ som er samme pris du betaler for bare spillet her i landet, forhåndsbestilte selv digital guardian ed fra us psn siden norsk psn pris for den er nesten 900kr......

 

https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/games/destiny-digital-guardian-edition/cid=UP0002-CUSA00219_00-B000000000000513

 

Upgrade to the Destiny Digital Guardian Edition to receive a digital download copy of Destiny, and access to the Vanguard Armory and Emblem pre-order bonus, an exclusive Ghost Shell, Player Ship, and Player Emblem, and a reservation for two upcoming Destiny Expansions featuring all new storylines, new cooperative and competitive activities, and new weapons, armor, and gear to earn.

 

spillet støtter og preload og kan spilles mellom 06.00 og 08.30 norsk tid på releasedagen, kommer litt ann på hvilken tidsone de bruker siden vestsida og østsida av usa har 2 timers forskjell

 

Selv spiller jeg det på Xbox One....

Dette er vel mye av det samme tilbudet? Må jeg legge inn noe amerikans adresse? siden jeg betaler med norsk visa/mastercard ? Står jo at det bare er mulig for amerikanske kunder å benytte seg av tilbudet? Noen som har erfaringer her?

 

http://www.gamestop.com/xbox-one/games/destiny/110091

 

Står nede: Har jo US adresse på boxen min, men ikke på kredittkort....

  • Downloads to U.S. addresses only
Endret av Mr LordShaft
Lenke til kommentar

 

 

Ja får satse på det.... selv om de sier at det bare er mulig å få dette ekstrainnholdet om du forhåndsbestiller! Å bestille fra utlandet osv, garanterer jo ikke spillet på den store dagen!

kjøp spillet på us psn, der får du vanlig spill til 60$ og digital guardian edition til 90$ som er samme pris du betaler for bare spillet her i landet, forhåndsbestilte selv digital guardian ed fra us psn siden norsk psn pris for den er nesten 900kr......

 

https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-us/games/destiny-digital-guardian-edition/cid=UP0002-CUSA00219_00-B000000000000513

 

Upgrade to the Destiny Digital Guardian Edition to receive a digital download copy of Destiny, and access to the Vanguard Armory and Emblem pre-order bonus, an exclusive Ghost Shell, Player Ship, and Player Emblem, and a reservation for two upcoming Destiny Expansions featuring all new storylines, new cooperative and competitive activities, and new weapons, armor, and gear to earn.

 

spillet støtter og preload og kan spilles mellom 06.00 og 08.30 norsk tid på releasedagen, kommer litt ann på hvilken tidsone de bruker siden vestsida og østsida av usa har 2 timers forskjell

 

Selv spiller jeg det på Xbox One....

Dette er vel mye av det samme tilbudet? Må jeg legge inn noe amerikans adresse? siden jeg betaler med norsk visa/mastercard ? Står jo at det bare er mulig for amerikanske kunder å benytte seg av tilbudet? Noen som har erfaringer her?

 

http://www.gamestop.com/xbox-one/games/destiny/110091

 

Står nede: Har jo US adresse på boxen min, men ikke på kredittkort....

  • Downloads to U.S. addresses only

 

få deg en borderlinx.com adresse (som er gratis) og legg denne inn på din xbox one sammen med ditt norske kredittkort så får du nokk kjøpt det du ønsker på xbox live, vet ikke om du kan bruke den på gamestop....

Lenke til kommentar

Jeg får kjøpt det jeg vil på xbox one!! Men er den gamestop biten jeg er usikker på....

Må jo forhåndsbestille om du vil ha noe av de bonus gjenstandene!

viss paypal er mulig så kan du jo bare lage degen US paypal med en amerikansk borderlinxadresse med ditt norske visa å bruke det som betaling, jeg bruker denne metoden på psn

Lenke til kommentar

 

Jeg får kjøpt det jeg vil på xbox one!! Men er den gamestop biten jeg er usikker på....

Må jo forhåndsbestille om du vil ha noe av de bonus gjenstandene!

viss paypal er mulig så kan du jo bare lage degen US paypal med en amerikansk borderlinxadresse med ditt norske visa å bruke det som betaling, jeg bruker denne metoden på psn

 

Notert :-) Takk for tipsene

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...