Gå til innhold

Nvidia Shield til Norge? Pris?


Heika98

Anbefalte innlegg

Hei. Nvidia Shield blir lansert juli 2013. Er det noen som vet om den kommer til Norge, og eventuelt når den kommer. Jeg har lest at prisen vil bli 299 dollar, i norske kromer et det ca. 1800 kr. Men jeg vet at prisen i Norge ofte blir en del mer enn i USA. Noen som vet sånn ca. hva den kommer til å koste i Norge?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ifølge hjemmesiden til Nvidia står det:

 

SHIELD will initially be available only in the United States and Canada.

Register to be notified of SHIELD updates, including international plans.

 

Noe som kan tyde på at den kommer til resten av verden på ett senere tidspunkt.

 

Når det gjelder pris funker det ofte bra å gange den amerikanske prisen med 8 for å få riktig norsk pris, og vi kan derfor forvente en pris på 2399,- hvis den kommer til Norge. :)

Lenke til kommentar

Har aldri handlet hos Newegg før, men ifølge FAQen deres sies det at de kun sender til USA. Man må da isåfall bruke noe lignende JetCarrier, men vet ikke helt hvor trygt det er å gjøre det og det vil samtidig bli temmelig dyr frakt. Du må også huske på at når du kjøper fra utlandet kommer +25% moms og tollgebyr på 100 kr som gjør at den da fort koster 2500 kr, og du vil også miste norske forbrukerrettigheter som kan være gull å ha.

 

Når den vil komme til Europa aner jeg faktisk ikke, men vil da tro at den kommer hit før året er omme. :)

Lenke til kommentar

Jeg har brukt JetCarrier før. Frakten var ikke så alt for dyr, og det tok to uker før den kom.

 

Hvis vi tar PS vita så ble den lansert i europa kun et parmåneder etter lanseringen i USA og Japan, så om den lanseres i USA i juli tror jeg den kan lanseres i europa i løpet av høsten. Jeg må nok bare være tålmodig og vente.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...