Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mala, den 27 Aug 2014 - 19:04, sa:

Så har du kanskje online venner som fortsatt holder seg til Xbox også, kan være gull verdt :)

 

Ser hvor du kommer fra her, hørtes ut som om jeg satt offline alene i mørket og spilte tv-spill hehe...spiller som oftest med venner, da mener jeg in-the-flesh, som en pleide å gjøre av og til vetu...da dinosaurer vandret jorden

Lenke til kommentar

 

Mala, den 27 Aug 2014 - 19:04, sa:

Så har du kanskje online venner som fortsatt holder seg til Xbox også, kan være gull verdt :)

 

Ser hvor du kommer fra her, hørtes ut som om jeg satt offline alene i mørket og spilte tv-spill hehe...spiller som oftest med venner, da mener jeg in-the-flesh, som en pleide å gjøre av og til vetu...da dinosaurer vandret jorden

 

Tja, det er vel lite split screen-opplevelser ute for tiden? De eneste blir vel sportsspill?

 

Husker vi hadde det mye moro sosialt med Timesplitters-spillene, men etter det er det kun blitt single player-spilling for min del. Story teller som regel mer enn konkurranse.

Lenke til kommentar

Jeg har allerede kjøpt PS4 og det er generelt sett slik at om et spill er tilgjengelig på begge platformer, så velger jeg PS4 > Xbox One. XOne blir for console exclusive content only og jeg tenker å kjøpe denne ved en senere anledning om økonomien er på rett plass.

 

Generelt sett så foretrekker jeg spill sånn
FPS (Skytespill) og RTS (strategi) på PC (synd Destiny utsettes på PC)
Platform, eventyr, sport og bilspill på konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...