Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig bestemt meg for å gå for PS4, siden jeg liker PS3 mye mer enn X360, men etter å ha sett traileren til Quantum Break (?) tippet jeg mer over til Xbox One.

 

Uansett kommer jeg til å vente en gooood stund med kjøp (håper jeg). Og da får jeg jo også et mye bedre grunnlag til å velge konsoll på.

 

Hva syntes du var så appellerende med den?

Lenke til kommentar

Ha ha ler så jeg dauer av den videoen der, men det gjør kattevideoer også..

Å ta et valg allerede nå er det vel bare idioter og fanboys som gjør siden vi knapt vet squat om noen av delene?

Jeg ville uansett sagt "Begge" siden jeg har økonomi til å kjøpe begge deler, har alltid kjøpt flere konsoller, og jeg ville vært ignorant og garantert gått glipp av ett eller annet hvis jeg hadde utelukket en av dem.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Ha ha ler så jeg dauer av den videoen der, men det gjør kattevideoer også..

Å ta et valg allerede nå er det vel bare idioter og fanboys som gjør siden vi knapt vet squat om noen av delene?

Jeg ville uansett sagt "Begge" siden jeg har økonomi til å kjøpe begge deler, har alltid kjøpt flere konsoller, og jeg ville vært ignorant og garantert gått glipp av ett eller annet hvis jeg hadde utelukket en av dem.

 

Er ikke penger det står på. Jeg har ikke lyst til å ha en mic i stua mi som er på selv når jeg slår den av!

Lenke til kommentar

Tror nok ikke det blir noen av konsollene på meg med det første. Gikk over til PC ved juletider å ser ikke noen grunn til å ha enda en boks å spille på. Det eneste jeg savner til PC er gode bilspill som GT og Forza, så akkurat på det området er jeg litt missunelig på konsoll eierne.

Lenke til kommentar

For en fanboy-tråd. Vi vet foreløpig ingenting om hvordan ytelsen blir mellom konsollene, svært lite om spillene, ingenting om pris, ingenting om hvorvidt Sony får en betaingsløsning for å være online, lite om hva som kreves av "always on"-tjenester, osv osv. Dette er mildt sagt meningsløst. Sluttresultatet blir nok at PS4 og Xbox One blir svært like, får gode eksklusive spill begge to, og koster omtrent det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Play Station 4 kommer sikkert til å koste 1 million kroner og xboxen er tv. Blir visst investering i en skikkelig PC.

Sony har vært raskt ute og sagt at PS4 IKKE vil koste like mye som PS3 gjorde. Det vil ikke en gang være i nærheten, så ta det med ro. Tror man trygt kan si den havner på 4-5000 kroner. Og til den prisen får du ingen gaming-pc.
Lenke til kommentar

På måten du skriver på så høres det nesten ut som om det ikke kommer spill til Xbox One.

Fokuserte MS på spill eller TV?. Greit nok at det er en multimediamaskin, men når kjøpte du sist en konsoll for å se på Jersey Shore og Live Fotball. Det jeg prøver å vinkle mot med mitt sarkastiske innlegg er at Microsoft har tatt en ordentlig sving mot et publikum som ikke later til å eksistere hos deres fanbase.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...