Gå til innhold

Super Street Fighter 4



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anmeldelsen til IGN. (Siden jeg som sagt prøver å ignorere dette har jeg ikke lest den, men titta på karakteren, og den var jo bra :) )

 

http://ps3.ign.com/articles/108/1085944p1.html

 

Takk! Lurer på om det vanker en anmeldelse på Gamer.no etterhvert? :innocent:

 

Meld fra når det dukker opp fler anmeldelser så legger jeg de til i originalposten!

 

Er det bare nye ultra combos eller får karakterene nye moves også?

 

Alle karakterene er rebalansert, noen har fått et par nye triks ( Guile kan ta på solbrillene sine!!11! :p ) og en del eksisterende angrep har fått prioritet og combo egenskaper justert. Så godt som alle karakterene er også justert på skade, deres egne hit points og stamina (hvor mye juling de tåler i strekk før de blir svimeslått)

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

Med andre ord er det ikke lenger vits i å spille SFIV? :cry:

 

Nei, spesielt ikke om du vil spille online. Ut fra egne erfaringer har det vært veldig merkbart frafall over de siste månedene på SFIV online på PS3, for 3-4 mnd. siden tok det 1-15 sek. som regel å finne en motstander, den siste tiden tar det betydelig lengre tid, opp til flere minutter om man spiller på uh.. merkelige tider av døgnet. ^^

 

Eneste grunnen jeg kan tenke meg til å fyre opp SFIV hvis man har SSFIV måtte være om man skulle savne J-Pop tittelsporet som takk gud er borte i SSFIV :p

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg har fått den sangen på hjernen. Driver noen ganger ubevisst å nynne sangen både høyt og inni meg. =X

 

Men vil man merke store forskjeller når det gjelder gameplay fra SFIV til SSFIV? Forresten, så har jeg aldri skjønt eller klart å spille en charge-karakter. Jeg får bare ikke til angrepene under press når jeg spiller med andre. O.o;

Lenke til kommentar

SSF4 omtale (svensk)

 

Blir artig å spille dette:)

 

Takk for den, legges til i hovedposten. (Syns personlig det var en veldig rar anmeldelse, den besto mest av mimring fra SF2 og briefing over at man er SF fan, likevel klarer ikke anmelderen å skrive Sagat riktig. Har han spilt SSFIV?)

 

Edit: Har lagt til en ny trailer og i hovedposten

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

SSFIV fikk 95% i en 4 siders anmeldelse i bladet Xbox World 360, vet ikke om anmeldelsen fins på nett noe sted.

 

"The best, only better. Street Fighter IV is still the essential scrapper."

 

Ironstarmovement's anmeldelse - 8.5

 

"If you’ve purchased the original title I recommend giving Street Fighter another chance due to polish and added features. Gamers who shy away from fighters should give Super Street Fighter IV a chance, regardless of your skill level you will enjoy it."

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...