Gå til innhold

Reiseforsikring for lang reise


Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det noen som har forslag på reiseforsikring på lang utenlands reise.

 

Jeg har tenkt meg 11 måneder  først i asia og så til et eller to kontinent til. Det viktigste er at den dekker fryktelige dyre sykehusopphold og slikt som kan skje, men jeg bryr meg ikke så mye om småtap på under 10 000. 

 

Frende ville ha 19 000 for den og hørtes litt mye ut.

 

World Nomads ville ha halvparten og ble anbefalt av noen bloggere og de sier selv at lonley planet, national geographic etc anbefaler de, men på http://www.productreview.com.au/p/world-nomads.htmlgav nesten halvparten de 1 stjerne av 5.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette lurer jeg også på. Sjekka nettop Gouda på Kilroy sine nettsider, 15-17k for 12 måneder. Kan det være billig, og tilrådelig, å finne forsikring i utlandet?

 

Det jeg er ute etter er en forsikring for når dritten virkelig treffer vifta, erstatning for stjålet kindle, matpenger for forsinka fly eller noen å ringe hvis jeg blir frastjålet 2000 kr er ikke det jeg trenger. Kan World Nomads da være tingen?

Endret av arehb
Lenke til kommentar

Dette lurer jeg også på. Sjekka nettop Gouda på Kilroy sine nettsider, 15-17k for 12 måneder. Kan det være billig, og tilrådelig, å finne forsikring i utlandet?

 

Det jeg er ute etter er en forsikring for når dritten virkelig treffer vifta, erstatning for stjålet kindle, matpenger for forsinka fly eller noen å ringe hvis jeg blir frastjålet 2000 kr er ikke det jeg trenger. Kan World Nomads da være tingen?

 

Trur ikke WN er rette firma når du ser på alle som har gitt de dårligst karakter på http://www.productreview.com.au/c/travel-insurance.html. Mange forklarer samme problem. Ved akutte nødsituasjoner i utlandet hvor WN gjør ingenting for å hjelpe og alt for å unngå å betale noe som helst. 

Endret av ili
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...