Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Farlig å runke for mye?


Gjest chessy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spurte både lege og helsesøster om det var farlig å onanere for mye, men de sa at det var det ikke.

Den gamle lærerinna mi hadde et helt annet syn på det under seksualundervisningen på ungdomsskolen, men hu var helkristen og mente det var synd.

Jeg skal forresten brenne i evig tid i helvete for å ha gjort det 7 ganger dagen :p

 

En om morran for å våkne, en på skolen for å ta resten av morrabrødet, en for å klare leksene, noen for å ha noe å gjøre i løpet av dagen og en for å få sove.

 

Er stort sett sånn nå og, bortsett fra at jeg ikke trenger den på skolen eller den for leksene lenger :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
(Singel? ja)

 

I en alder av 18: runker som en helt dagen derpå da jeg er fyllesyk og ikke fått napp. dunno why... 5 ganger dagen glatt.

kjedsomhet? holde stressfaktoren fra fyllenervene nede? hvem vet...

8331279[/snapback]

 

 

Dette hørtes ut som en normal dag for meg å, i allefall når man var 16. Nå er jeg 18 og det er vel litt mindre.

Men om sommeren, hvis man er alene og har fri - så kan det bli mye ja.

Men det er bare godt - stå på!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Det er ikke farlig å runke så mye! Annet enn att du kanskje får sår. Men det som er visst man er i ett forhold eller innleder ett forhold og har samleie kan det ofte blir vanskelig å komme da du er vant til din egen hånd og vet hvordan du vil ha det! Det strammer kanskje ikke nok for deg o.s.v. Men dette kan lett rettes opp med å rett og slett runke mindre!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg er 15 år, snart 16 år... Jeg bare lurer på om det er vanlig at det kommer litt mindre sæd hver gang

man ronker om dagen. Eller er det bare at fantasien begynner å gå dårlig?

 

Jeg ronker ca. 1-4 ganger dagen, å kan se at det blir litt mindre pr. gang om dagen,

men fult igjen dagen etter? Noen forslag til hva jeg gjør galt, m.m jeg gjør alt riktig da.

 

 

mvh. fortvilt gutt på 15

Lenke til kommentar
Gjest Gutt..xP

Hei, jeg bare lurer på om det er flere som meg, jeg får vondt i pikken hvis jeg ronker for mye. Hvis jeg ronker for eks. 3 ganger om dagen, får jeg vondt dagen etterpå hvis jeg får stå. Noen som vet hvorfor?? :ermm:

Lenke til kommentar
Det er ikke farlig å runke så mye! Annet enn att du kanskje får sår. Men det som er visst man er i ett forhold eller innleder ett forhold og har samleie kan det ofte blir vanskelig å komme da du er vant til din egen hånd og vet hvordan du vil ha det! Det strammer kanskje ikke nok for deg o.s.v. Men dette kan lett rettes opp med å rett og slett runke mindre!

Er ikke du jente? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Ion_*

Man kan bli litt sliten av å onanere. Hjernen kan bli litt sliten... Jeg skal ikke holde forelesning men en av de mange stoffene du kvitter deg ved ejakulasjon er Zink. Dette kan føre til mere kviser osv. Prøv å ikke onaner hver dag men kanskje hver 2 eller 3 dag, dette er sunt! Ikke onaner for lite, f.eks en gang i mnd. Balanse!

Lenke til kommentar
Man kan bli litt sliten av å onanere. Hjernen kan bli litt sliten... Jeg skal ikke holde forelesning men en av de mange stoffene du kvitter deg ved ejakulasjon er Zink. Dette kan føre til mere kviser osv. Prøv å ikke onaner hver dag men kanskje hver 2 eller 3 dag' date=' dette er sunt! Ikke onaner for lite, f.eks en gang i mnd. Balanse!

 

Haha, gjett om jeg skal mobbe pizzatrynet i klassen da xD

Personlig blir det nok 1-2 ganger hver dag, spørs hvilket humør jeg er i.. Rett etter at dama gjorde det slutt hadde jeg ikke lyst i det hele tatt på sånn to uker.. Men da kom jeg faktisk som en storm :p

Forresten tror jeg faktisk han som skrev at du kan bli avhengig av endrofin rushet har rett :p Jeg har store problemer med å "holde meg" :p Husker jeg bestemte meg for å slutte å runke for å gjøre mer utav omgangene med dama, hadde ikke sjangs.. Gikk to dager uten henne og var rett på "kjøret" igjen :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...