Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

INFO: Å skrive formlar/reknestykke i forumet


Anbefalte innlegg

  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Tenkte det kunne vere nyttig med ein «liten» infotråd om dette. Skrik ut viss det er noko som burde endrast eller leggjast til.

 

 

 

Å skrive reknestykke, formlar osb. på ein god måte med rein tekst er vanskeleg, difor er det no lagt inn støtte for å bruke LaTeX-syntaks i forumet, via mimeTeX. Ein skriv desse i tex-tagar, og det vert generert ei gif-fil av uttrykket, t.d. som i desse to døma:

.

.

.

 

Det var da en glimrende vejledning du har lavet der. Tak for den :thumbup:

:)

 

PS, eksemplerne til "Eit par andre skrifttypar" mangler vist - eller også er de bare ikke overlevet det nye forum...

Endret av EskeRahn
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nei, det ser vel slik ut (omlag): chart?cht=tx&chl=\picture(15,10){(0,0){\line(15,0)}(0,0){\line(15,10)} }. \angle i LaTeX gjev eit slikt teikn iallfall.

 

Eg antar det er ein bug i mimetex som gjer at ein får feil symbol.

 

Red.: Nærare noko slikt, faktisk.

chart?cht=tx&chl=\picture(10,15){(0,0){\line(10,0)}(0,0){\line(10,15)} }

 

Red. 2:

Alternativt, som tilsvarer \measuredangle:

chart?cht=tx&chl=\picture(10,15){(0,0){\line(10,0)}(0,0){\line(10,15)} (0,0){\circle(12;0,56)} }

 

chart?cht=tx&chl=\angle minner meir om \sphericalangle

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Tilsyneladende kan man ikke angive at formel skal 'arve' størrelse og "Bold" fra den omkringliggende tekst. Er det korrekt forstået?

Man kan bruge

\tiny or \small or \normalsize , or \large (default) or \Large or \LARGE , or \huge or \Huge

til at angive størrelsen eksplicit.

Her passer \tiny nogenlunde med standard tekst i størrelse 2.

 

Jeg tænkte på at bruge det til at skrive fx chart?cht=tx&chl=\sqrt{T} eller lignende simpelt udtryk inde i almindelig tekst, og med \tiny bliver det til chart?cht=tx&chl=\tiny\sqrt{T}.

 

Med det ville jo være elegant hvis man kunne få formel-størrelsen til at skifte sammen med resten af teksten, hvis det nu skal være fx en overskrift eller en fodnote.

Endret av EskeRahn
Lenke til kommentar

Det er ikkje mogeleg som eg veit om. Du kan sjekke dokumentasjonen til mimetex (link i fyrstepost), det står sikkert om det der i so fall. Kan tenkje meg at ein må redefinere korleis tex-tagen fungerer, so det er kanskje ikkje veldig enkelt. Alternativt måtte ein definert ein ny tag for matte som skal vere på linje med teksten, og der skriftstorleiken var satt til \small eller \tiny, og \textstyle (sjå under) aktivert.

 

 

Kan i denne samanheng nemne ein kommando som heiter \textstyle, som kan hjelpe i nokon tilfelle, det vil iallfall påvirke ting som integral og summar.

 

Merk forskjellane på

p><p>\int_a^b f(x)\,\mathrm{d}x

samanlikna med

p><p>\int_a^b \ f(x)\,\mathrm{d}x.

 

Kva anna som vert påverka av denne kommandoen veit eg ikkje, men tekststorleikar vert ikkje påverka ser det ut som. Skal føye til litt om den i fyrsteposten seinare i dag, om eg hugser det.

Lenke til kommentar
  • Gjest avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...