Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hadde ei jente jeg holdt på med som plutselig ble litt stille, etter forrige gang hun var her.

Mistenker hun hadde sett gjennom meldinger på tlf min, hvor jeg skrev til en kompis at jeg ikke var ute etter et forhold fordi jeg ikke vil være låst til ei jenta :p

For jeg oppdaget at hun satt å gikk igjennom telefon min.

Har ikke hørt noe fra ho etter det,for hun var skikkelig interessert før det:p

Jaja, ting ordner seg selv. Greit nok

Hadde ei ny jenta den her helga,gøy! :D

Oppdaget du det mens du sov, eller mens dere chillet?

Har du sex med di du har i helgene? Om du hsr det kan det jo hende at hun hsr hørt noe om deg st du kun bruker jenter for sex og at hun trekker seg tilbake da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har kjøpt noe fra rsd?

 

Om det så måtte være Julien's PIMP, hotseat,bootcamp etc

 

Hva synes du om det, verdt pengene du legger i det? Følte du at det har hjulpet deg mye? Eller kunne du klart deg uten?

Jeg har ikke kjøpt noen produkter fra dem, men på et generelt grunnlag kan jeg si at man får lite for pengene for PU-produkter som ikke er billige bøker etc.

Lenke til kommentar

Noen her som har kjøpt noe fra rsd?

Om det så måtte være Julien's PIMP, hotseat,bootcamp etc

Hva synes du om det, verdt pengene du legger i det? Følte du at det har hjulpet deg mye? Eller kunne du klart deg uten?

Vært på Hot Seat og synes det var verdt pengene. 300 dollar er ikke sånn veldig mye, og det var to dager med infield. Greide på ingen måte å implementere det med en gang, men det viste jo for meg hva som var mulig.

 

Ellers kjøpte jeg tilgang til Brad sitt Evolution program, men tror ikke jeg hadde helt "buy in" på det, så ikke noe jeg føler har hjulpet meg.

 

Ellers så har jeg sett Blueprint Decoded, Flawless Natural og Transformation, men kan vel ikke si jeg har kjøpt det.

 

Nei, vil nok anbefale Hot Seat om man har lyst til å legge en innsats i det.

 

 

 

 

Nå har jeg ikke vært så veldig aktiv i det siste. Føler jeg kunne trengt en wingman, selv om jeg forsåvidt har en kompis som er god med damene men han synes cold approach er weird.

 

Nå har jeg endelig fått meg jobb igjen. På fiskebåt, noe som er godt betalt og ikke minst har man mye fri. Skal virkelig satse på å få reist litt rundt i verden da det passer perfekt til yrket.

 

Må forsåvidt si en bootcamp frister, selv om det koster sånn 12 - 15 000. Hadde vært fett å bli coachet av Tyler/Julien.

Lenke til kommentar
Vært på Hot Seat og synes det var verdt pengene. 300 dollar er ikke sånn veldig mye, og det var to dager med infield. Greide på ingen måte å implementere det med en gang, men det viste jo for meg hva som var mulig.

 

Her er problemene med disse produktene. Det er vanskelig å disse slike produkter, fordi de appellerer til intellektet (de sier ting som er sanne, men som allikevel ikke gjør deg noe bedre), men resultatene uteblir for de fleste.

 

Du sier at det hadde vært fett å bli coachet av Julien og/eller Tyler, men jeg mistenker det er fordi at de er kjendiser i PU-miljøet. Vil du virkelig få noe ut av coaching, ville jeg anbefalt noen som er mer lik deg selv personlighetsmessig. Masse av disse rådene disse RSD-gutta gir er ofte helt fjerne, hvilket ikke kommer til å gjøre deg bedre.

 

Ta heller og les en PU-bok og praktiser. Å gå ut med andre som driver med det samme kan være lurt, da disse ofte kan gi deg ganske greie råd helt gratis, f.eks. "Du står alt for mye inntil henne", "Du har litt dårlig kroppsholdning" etc. Også kan du heller ta en time "profesjonell" coaching en gang i blant for få ekstra innspill.

 

 

 

Anonymous poster hash: 9b4a0...c37

Lenke til kommentar

 

Vært på Hot Seat og synes det var verdt pengene. 300 dollar er ikke sånn veldig mye, og det var to dager med infield. Greide på ingen måte å implementere det med en gang, men det viste jo for meg hva som var mulig.

Her er problemene med disse produktene. Det er vanskelig å disse slike produkter, fordi de appellerer til intellektet (de sier ting som er sanne, men som allikevel ikke gjør deg noe bedre), men resultatene uteblir for de fleste. Du sier at det hadde vært fett å bli coachet av Julien og/eller Tyler, men jeg mistenker det er fordi at de er kjendiser i PU-miljøet. Vil du virkelig få noe ut av coaching, ville jeg anbefalt noen som er mer lik deg selv personlighetsmessig. Masse av disse rådene disse RSD-gutta gir er ofte helt fjerne, hvilket ikke kommer til å gjøre deg bedre. Ta heller og les en PU-bok og praktiser. Å gå ut med andre som driver med det samme kan være lurt, da disse ofte kan gi deg ganske greie råd helt gratis, f.eks. "Du står alt for mye inntil henne", "Du har litt dårlig kroppsholdning" etc. Også kan du heller ta en time "profesjonell" coaching en gang i blant for få ekstra innspill. Anonymous poster hash: 9b4a0...c37
Jeg vil si Hot Seat åpnet øynene mine for hva som er mulig, og dermed var noe jeg ble bedre på. Ga meg også masse "buy in" på videoer Tyler og Julien publiserer på RSD Nation, da jeg har fått bekreftet at de ikke bare prater tull.

 

Vet ikke om bootcamp vil være verd det, men nå gir de også pengene tilbake om man ikke er fornøyd, så det er jo ganske betryggende. Ut fra en del videoer jeg har sett virker coachingen deres sykt bra. Er nok begrenset hvor mye bedre man blir på 3 dager, men tror det kan være fint for å vite hva man bør jobbe med.

 

Men nå har jeg ikke vært sånn veldig aktiv siden en periode i sommer, og i desember i fjor. Har hatt perioder hvor jeg har gått ut 2 uker i strekk, og det funker faen meg bra. Kommer fort i state da.

Lenke til kommentar

Jaja, kjøpte meg Juliens Pimp. Meh, penger er bare papir.

 

 

Men de 2 siste dagene mine. (Jeg sliter så jævlig med å close de, få de med hjem på nach, er så syyyykt irriterende og sticking pointet mitt)

 

Fredag:

 

Meg + 2 andre vorser hos meg. Vi tar t-banen ned til majorstuen, første jeg ser når jeg går av er 4-5 jenter som går med bursdagshatt. Så jeg ser min mulig og løper foran dem å spør: Hvem her har bursdag? (noe i den duren) Hun ene hadde det, så peker de på venninen sin, jeg går så da bort og gir hun en god klem mens jeg gratulerer hun med dagen. Mens vi går bortover med de, spør vi hva de skal men vi hadde andre planer så vi sa hade bra.

 

Da vi sitter på majorstuen å venter på den t-banen vi skulle ta. Er det endel jenter og karer rundt oss, jeg åpner 2 stykker som sitter ved siden av oss på benken. Etter litt tid roper jeg på de andre som sto rundt og plutselig var vi 8-10 stk som drev og snakket sammen mens alle ventet på t-banen sin. Så det var litt morsomt og se hvor bra det funker når man utstråler bra energi! Og hvordan alle blir dratt inn i den.

 

Så når vi hadde tatt t-banen til dit vi skulle, møter vi 2 andre jenter vi går bort å snakker med. Fikk ett nuss og nr til hun ene. Vi kommer på festen, hilser på noen fler jenter. Var så i sonen da at jeg hadde 2 jenter som approachet meg! Også klina jeg litt med en brunette men vi gikk fra festen. Så dro vi tilbake til Oslo, jeg approachet sånn 5-6 jenter på nationaltheateret hvor jeg greide å winge han ene så han ble med hun hjem, men hun passet ut når de kom fram og ble henta av ambulansen.

 

Lørdag:

 

Guttevors, en venninne har bursdag så alle gutta drar dit. Kjente 2-3 av de der, så hilste på alle de andre. Desverre var de jentene litt sånn at de er så mye bedre enn oss andre. Men jeg overhørte 2 jenter snakke om hest så jeg hoppet inn der og fortalte at jeg også red på islands hest. De digga det, så ble kjent med de. Fikk begge 2 på face, hvorav jeg har brukt mesteparten av dagen i dag og snakke med hun ene. Også spurte hun om jeg ville komme å se på hun spille fotball på tirsdag.

 

Deretter var det til Oslo, hadde skrapt legg og det gikk jo fint (slapp anmeldelse fordi jeg bare innrømte alt til politiet) Så jeg og en annen tuslet nedover karl johan hvor jeg approachet mange jenter. Fikset meg 2 tlf nr. Hun ene bor i slovakia og fortalte at jeg måtte komme å besøke hun. Mens hun andre hadde jeg endel felles venner med, så vi skulle møtes ved enn seinere annledning i byen.

 

Dette var helgen min.

 

Hun fra fredagen sendte også melding og sa vi måtte møtes endag. Så da har jeg 3 jenter som jeg må få møtt og tatt det videre med.

 

Noen tips til hvordan få de med på nach/bli med dem?

 

Har ikke noe problem med å bli kjent med dem, eskalere, kroppskontakt og klining. Men når kvelden nærmer seg slutten blir jeg nesten alltid venninne blokka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg vil si Hot Seat åpnet øynene mine for hva som er mulig, og dermed var noe jeg ble bedre på. Ga meg også masse "buy in" på videoer Tyler og Julien publiserer på RSD Nation, da jeg har fått bekreftet at de ikke bare prater tull.

 

Vet ikke om bootcamp vil være verd det, men nå gir de også pengene tilbake om man ikke er fornøyd, så det er jo ganske betryggende. Ut fra en del videoer jeg har sett virker coachingen deres sykt bra. Er nok begrenset hvor mye bedre man blir på 3 dager, men tror det kan være fint for å vite hva man bør jobbe med.

 

Men nå har jeg ikke vært sånn veldig aktiv siden en periode i sommer, og i desember i fjor. Har hatt perioder hvor jeg har gått ut 2 uker i strekk, og det funker faen meg bra. Kommer fort i state da.

 

 

Jeg har ikke kjøpt noen produkter fra RSD, så kan ikke uttale meg direkte om hva som er forskjellig, men ut ifra videoene som de poster på YouTube gjør de de samme feilene som de fleste kommersielle aktører gjør. De forklarer veldig mye om hva man skal ha på plass, uten konkrete råd for hvordan man oppnår dette. "Gå ut til man får suksess" f.eks. er ikke et konkret råd, selv om dette ofte gis som om det skulle ha vært en fasit.

 

De gir pengene tilbake igjen, men det er få som gjør det. Det er ofte flere grunner til dette:

 

1) Man føler man har lært noe når man i realiteten er like dårlig som før. Det er vanskelig å være uenig i at PU ikke fungerer når man ser dem live, men det er sjeldent man får dette til selv.

 

2) "Boot camp high": Det kjemikalierushet du får i kroppen når du pushes langt utenfor komfortsonen av en instruktør. Der og da føler man at man har lært noe, men uken etter, når rusen har lagt seg, er man like dårlig som før.

 

Det jeg skriver her er ikke tull. Jeg vært i PU-miljøet de siste fire årene og de siste 2-3 årene har jeg lest masse om hva psykologer skriver om slike ting, samt hva andre erfarne "PUAs" som ikke tjener folk på deg sier. Kommersielle aktører driver fortsatt og lærer bort ting som åpenbart fungerer dårlig, de selger illusjoner om sex og livsstil som de ikke innfrir. Eller, de gjør det for noen få, men det diskrimineres ikke i dørene.

 

Du kan lese hva Mark Manson skriver om boot camps: http://postmasculine.com/limitations-of-a-bootcamp

 

 

 

Anonymous poster hash: 9b4a0...c37

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...