Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har problemer med de samme tingene som jeg har nevnt tidligere, så anbefaler jeg på det sterkeste å resette telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger og å kjøpe nytt HTC batteri med kapasitet på 1730mah. Forøyeblikket har jeg 70% igjen, og jeg har ikke ladet telefonen på 12 timer og 30 minutter. Har heller ikke opplevd feilmeldinger eller at telefonen har låst seg! Det skal nevnes at jeg ikke har brukt mobilen ekstremt mye. Den har for det meste blitt brukt til surfing og facebook, et par telefonsamtaler og SMSer og litt spilling. :)

 

EDIT: Har ikke ladet mobilen på 24 timer, men har fremdeles 55% batteri igjen!

 

EDIT 2: Har ikke ladet mobilen på 1 dag, 3 timer og 20 minutter, men har fremdeles 35% batteri igjen!

 

EDIT 3: Har ikke ladet mobilen på 1 dag, 7 timer og 5 minutter, men har fremdeles 16% batteri igjen!

post-266850-0-91927900-1347976833_thumb.png

post-266850-0-37703300-1347990001_thumb.png

Endret av Nystad97
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spørs helt på hvor mye du bruker telefonen, og hva du bruker den til.

 

Hvor kjøpte du batteriet?

Det skal nevnes at jeg ikke har brukt mobilen ekstremt mye. Den har for det meste blitt brukt til surfing og facebook, et par telefonsamtaler og SMSer og litt spilling. Kjøpte batteriet på HTC sin egen side: http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=225454&phone=217480 :)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Fikk nettopp en liten systemoppdateringen OTA. Stabilitetsfiks for maps, telefon og meldingsapp. Programvarenummer 3.33.401.53

Jepp, samme her. Men dessverre har det igjen kommet støv mellom skjermen og glasset. Denne gang oppe i venstre hjørne. Det er min bedre halvdel som har denne, men vi orker ikke å sende denne inn igjen for skjermbytte på garanti. Blir nok uansett en ny mobil denne høsten.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Måtte ha min HTC Titan på service nå, og bruker min gamle Sensation igjen. Oppdaterte til det nyeste Venom rom og brukt det i noen dager nå. Vet da pokker hva de har gjort på den nyeste oppdateringa, men nå holder telefonen i 2 dager før jeg må lade den. Før holdt den maks en dag om jeg brukte den lite. Da jeg i tillegg kan jekke pils med denne uten at den tar skade, frister det faktisk å beholde denne istedet for Titanen!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei!

Har nå hatt htc i litt i underkant av 4 år, og er veldig fornøyd med den type mobil! Den jeg har nå er htc sensational XL , og som sagt - veldig fornøyd. Men nå har det gått over 1 år, og den synger vel snart på siste verset. Slår seg av uten vidre, plutselig er batteriet tomt, treig etc.. Vurderer å kjøpe ny tlf, men er i tvil om jeg skal bytte til Iphone 5- eller vente til htc m7 kommer ut. Som jeg har sagt et par ganger er jeg strålende for fornøyd med android og htc, men har egentlig litt lyst til å prøve noe nytt også.. Iphone 5 vs htc m7? Hjelp ... Btw, "tilbud" på iphone 5 på Telenor sine sider - haster litt ..

Lenke til kommentar

Hei!

Har nå hatt htc i litt i underkant av 4 år, og er veldig fornøyd med den type mobil! Den jeg har nå er htc sensational XL , og som sagt - veldig fornøyd. Men nå har det gått over 1 år, og den synger vel snart på siste verset. Slår seg av uten vidre, plutselig er batteriet tomt, treig etc.. Vurderer å kjøpe ny tlf, men er i tvil om jeg skal bytte til Iphone 5- eller vente til htc m7 kommer ut. Som jeg har sagt et par ganger er jeg strålende for fornøyd med android og htc, men har egentlig litt lyst til å prøve noe nytt også.. Iphone 5 vs htc m7? Hjelp ... Btw, "tilbud" på iphone 5 på Telenor sine sider - haster litt ..

Jeg er ihvertfall strålende fornøyd med min Nexus 4, så det kan også være noe å tenke på siden du sier du er fornøyd med Android. Det blir også på en måte noe nytt da du får ren og nyeste Android hele tiden istedenfor HTC Sense og trege Android oppdateringer. Jeg er ihvertfall strålende fornøyd med Nexus 4! :wee:
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...