Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hadde jeg ikke allerede vært på Cuba ville jeg sørget for å booke en tur dit i nærmeste fremtid..

 

Det blir spennende å se forandringene der nå, jeg tror den nye linjen mellom Cuba og USA kan føre til vesentlige endringer relativt fort.

 

For min del blir neste tur dit i 2016, i år er det Japan som er høydepunktet.. Men jeg vurderer å presse inn Kina på samme tur.

Lenke til kommentar

Jeg skal til Charleston også, mange fine bed and breakfast i charleston. Hvis jeg hører noen snakker norsk....

Har hatt det så travelt at jeg enda ikke har booket sted å bo der, men hadde sett for meg et hotell nær kryssset mellom Market og Meeting street, liker å bo sentralt. Hadde faktisk ikke vurdert B&B, noen du vil anbefale?

Lenke til kommentar

Litt off topic, men hva er det du jobber med/som om jeg kan spørre? Selv kunne jeg gjerne tenkt meg mer fritid som jeg kunne benyttet til reising.

Har faktisk ikke flere fridager enn andre, er bare flinkere til å få mye reise ut av dem. Det er utrolig hva man kan få til i løpet av en helg. Det er bare snakk om å planlegge og prioritere.

 

Min neste reise blir hvertfall til Kazakhstan og Turkmenistan i februar, gleder meg stort!

Er ikke Turkmenistan en vanskelig visum-destinasjon hvor man må få visum fra London? Slikt tar tid og blokkerer for andre reiser.

Lenke til kommentar

 

Min neste reise blir hvertfall til Kazakhstan og Turkmenistan i februar, gleder meg stort!

 

Er ikke Turkmenistan en vanskelig visum-destinasjon hvor man må få visum fra London? Slikt tar tid og blokkerer for andre reiser.

 

 

Stemmer det! Har fikset dette på forhånd så klart. Var i Berlin å ordnet opp i dette, men visum kan fikses i London også.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...