Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan ambefale et bra program for min HTPC?

Jeg skal kunne spille musikk på en intuitiv måte, altså kunne lage spillelister on the fly, men også bare spille random.

Vil se film, gjerne mappet opp mot imdb, og helst noe som takler seriene mine.

 

Det er vel egentlig det viktigste! Trenger ikke PVR/TV funksjon engang.

 

Åsså skan være litt pen da.

Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter et javascript som kan redirecte brukeren etter x antall sekunder.

 

Jeg finner flere slike script, men ingen gjør det jeg ønsker. Jeg vil at hele siden skal laste, og så dukker det opp en boks (type lightbox) på siden, der brukeren får en beskjed om at han vil bli sendt videre om x antall sekunder, og mulighet til å avbryte videresendingen.

 

Finnes det noe slikt?

Lenke til kommentar
Trur ikkje det er stort av EXIF å hente fra bilete som er lasta opp til Facebook. Blir sikkert fjerna når Facebook resizer osv.

 

Svarte i tråden din òg eg. Just for good measure.

Flink til å måle du :)

-

 

Liker ikke at Firefox skal begynne å vise farger på 2 måter! Er jo IE-png all over again..

Det med fargene, hvis det bare er på grafikk, så er det mulig det har med Color profiles å gjøre. Best å eksportere i sRGB.

 

Garreth: <meta http-equiv="refresh" content="5;URL=http://example.com" />

Lenke til kommentar

Heh, jeg leste egentlig bare de første setningene mens jeg svarte på Steinmann sin post.

 

Noe slikt må du nok skrive selv, men for meg høres det veldig irriterende ut. Liksom som gamle MS Word og IE (alle MS produkter faktisk) med alle dialog boksene som popper opp. Er bare irriterende synes nå jeg, men... uhm... sorry, can't help ya. :)

Lenke til kommentar
Jeg er på utkikk etter et javascript som kan redirecte brukeren etter x antall sekunder.

 

Jeg finner flere slike script, men ingen gjør det jeg ønsker. Jeg vil at hele siden skal laste, og så dukker det opp en boks (type lightbox) på siden, der brukeren får en beskjed om at han vil bli sendt videre om x antall sekunder, og mulighet til å avbryte videresendingen.

 

Finnes det noe slikt?

Hvis du bruker jQuery kan du bruke $(function(){ /* redirect her */ }); for å redirecte brukeren når hele dokumentet er lastet inn i nettleseren (gjelder kun DOM, ikke bilder og annet eksternt innhold).

Lenke til kommentar

Nye regler for forumet:

Brukernavnet kan ikke:

(...)

være identisk med eller egnet til å forveksles med offisielle tjenester, firmanavn, merkevare, pseudonym eller kunstnernavn som er beskyttet i Norge, med mindre det er den respektive virksomhet/enhet/person selv som innehar brukerkontoen.

PT → Post- og Teletilsynet, jeg er visst uønsket på forumet :(

Lenke til kommentar
Nye regler for forumet:
Brukernavnet kan ikke:

(...)

være identisk med eller egnet til å forveksles med offisielle tjenester, firmanavn, merkevare, pseudonym eller kunstnernavn som er beskyttet i Norge, med mindre det er den respektive virksomhet/enhet/person selv som innehar brukerkontoen.

PT → Post- og Teletilsynet, jeg er visst uønsket på forumet :(

Jeg trodde siste ledd i setningen redda deg, jeg ?

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...