Gå til innhold

Vista Deskmod 2007


Anbefalte innlegg

Jeg har aldri likt WIndowsBlinds. Godt mulig de har forbedret programmet de siste årene, men jeg har aldri helt sett vitsen med å betale for noe en kan gjøre bedre og helt gratis selv. WB brukte også mer ressurser tidligere, da du måtte ha programmet gående i bakgrunnen. Jeg er ingen fan, med andre ord.

 

Mye ressurser bruker det ikke. Ser i min egen TaskManager akkurat nå, bakgrunnsprosessen bruker ca 4,5 MB RAM :)

 

Jeg kjøpte det rett og slett fordi det gjorde alt enklere å skifte forskjellige ting...på alle pc'ene mine. Men man kan jo like gjerne gå for "gratis-varianten".

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er litt skeptisk til å legge bruke Vistaglazz, og alt det andre.. Litt skeptisk til hva som vil skje når jeg skal laste ned SP1 når den kommer...

 

Da ville jeg ventet til du har lagt inn SP1 og ta stilling til det da. Jeg har brukt SP1 siden februar og jeg skiftet ut filene manuelt, har ikke hatt noe problemer med det.

 

Jeg tok et kjapt søk og det virker som de fleste utgavene av WB er kompatibel med SP1.

Endret av miCro
Lenke til kommentar
okay, men er det noen som vet om WindowsBlinds slutter å funke når jeg evt skal installere SP1 når den kommer?

 

Av det jeg har funnet på forumet til Stardock, så skal WB6 funke med SP1. Nå kommer det jo ofte oppdateringer til programmet, så jeg trur uansett du kan være ganske trygg. I verste fall må du kanskje reinstallere WB etter installasjon av SP1.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...