Gå til innhold

Tastaturbelysningen har sluttet å fungere


Anbefalte innlegg

Et irriterende problem jeg fikk løst en gang for lenge siden, men nå husker jeg ikke hva jeg gjorde. Og ja, jeg har prøvd å google dette problemet, men blir ikke klokere. Så klart kan man stille på lyset med FN + F3 og F4, problemet er bare at dette fungerer plutselig ikke lenger. Jeg har søkt på selv PC'en, i forumer, som sagt også på Google, men finner ingenting. PC'en tilbakestilte jeg for noen dager siden og jeg tror det var etter dette at lyset sluttet å fungere. Jeg prøver å finne drivere men nei. Ingenting. Jeg er ikke flink med datamaskiner så en enkel forklaring hadde vært gull. :) 

Modellen jeg har heter Asus Notebook UX303L. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På min gamle laptop fungerte det ikke å slå av lyset eller justere styrken etter at jeg gjorde feilen å avinstallere en driver, men etter jeg lastet den driveren igjen fungerte alt som før.

Etter å ha kikket litt på nettet tror jeg du muligens kan finne noe her, men der var det bare tre modeller som lignet på din, UX303LA, UX303LB og UX303LN

Lenke til kommentar

På min gamle laptop fungerte det ikke å slå av lyset eller justere styrken etter at jeg gjorde feilen å avinstallere en driver, men etter jeg lastet den driveren igjen fungerte alt som før.

Etter å ha kikket litt på nettet tror jeg du muligens kan finne noe her, men der var det bare tre modeller som lignet på din, UX303LA, UX303LB og UX303LN

Takk for svar, men jeg fant ikke noe der heller. Det er denne jeg har. Jeg mener jeg installerte en ny driver sist det sluttet å fungere, men finner ikke igjen noe som minner om det jeg lastet ned for å få det til å fungere sist gang. Lyset lyser ved oppstart, men så blacker det pluselig ut.... 

Lenke til kommentar

 

...

Takk for svar, men jeg fant ikke noe der heller. Det er denne jeg har. Jeg mener jeg installerte en ny driver sist det sluttet å fungere, men finner ikke igjen noe som minner om det jeg lastet ned for å få det til å fungere sist gang. Lyset lyser ved oppstart, men så blacker det pluselig ut.... 

 

 

Jeg ser at linken jeg sendte ble forenklet, men her er iallfall et par drivere til Asus UX303LN (Windows 10 64bit), hvis jeg husker riktig så tror jeg at det er ATK du skal ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...