Gå til innhold

Den Store Aksjetråden


Anbefalte innlegg

Egentlig burde jeg hatt Starbreeze-aksjer for alle pengene mine. Jeg har spilt Payday 2 en del det siste halve året, og har skjønt at det var et populært spill. Så klart har jeg ikke tenkt over hvem som utviklet det før en knapp uke siden, og da orket jeg ikke å leke med tanken om å handle Starbreeze siden jeg syns den virket dyr og risky, men jeg ser jo nå at jeg hadde tjent greit på det også i det korte bildet.

 

Istedet gikk jeg for 4x overtegning i emisjonen i DETNOR. Men jeg antar den blir overtegnet til de grader, så hvis jeg får noe mer enn jeg har retter til blir jeg overrasket.

Endret av Nedward
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen gode aksje tips her?

Kjøpte akkurat litt PGS på 53,50, syntes den har sunket overdrevent mye på kort tid, satser på en kjapp opptur.

Well played!

Kjøpte meg inn på 57, og har angret siden, burde kuttet meg ned på rundt 53, men jeg våget ikke gå inn med mer.

 

Frontline holder jeg øye med. Falt mye den siste tiden, men jeg tror vi snart er på bunn. Spørsmålet er om vi ser 14 og 13 før det snur.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Noen gode aksje tips her?

Kjøpte akkurat litt PGS på 53,50, syntes den har sunket overdrevent mye på kort tid, satser på en kjapp opptur.

Er du rask kan du få med deg oppgangen til Nordic Mining når de får godkjent sjødeponi for engebø nå i august.

Selskapet har hatt en bratt stigning siden midten av mai da bunnen var nådd på 0,80. I skrivende stund handles den for 1,40. Godkjenning er forventet da tidligere strømningsmålinger i fjorden viser positive resultater. Den siste er bare en formalitet. Men vær kjapp. Den stiger brått om dagen. Anbefaler å lese deg opp på selskapet før du handler, da risikoen er litt høyere. Handles på Oslo Axess som NOM.

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar

 

Noen gode aksje tips her?

Kjøpte akkurat litt PGS på 53,50, syntes den har sunket overdrevent mye på kort tid, satser på en kjapp opptur.

Er du rask kan du få med deg oppgangen til Nordic Mining når de får godkjent sjødeponi for engebø nå i august.

Selskapet har hatt en bratt stigning siden midten av mai da bunnen var nådd på 0,80. I skrivende stund handles den for 1,40. Godkjenning er forventet da tidligere strømningsmålinger i fjorden viser positive resultater. Den siste er bare en formalitet. Men vær kjapp. Den stiger brått om dagen. Anbefaler å lese deg opp på selskapet før du handler, da risikoen er litt høyere. Handles på Oslo Axess som NOM.

 

Takk for tipset. Er allerede litt i NOM. Burde riktig nok hatt kuttet ned snittet da den falt til 0,80. Jeg har et snitt på 1,38.

Lenke til kommentar

 

 

Noen gode aksje tips her?

Kjøpte akkurat litt PGS på 53,50, syntes den har sunket overdrevent mye på kort tid, satser på en kjapp opptur.

Er du rask kan du få med deg oppgangen til Nordic Mining når de får godkjent sjødeponi for engebø nå i august.

Selskapet har hatt en bratt stigning siden midten av mai da bunnen var nådd på 0,80. I skrivende stund handles den for 1,40. Godkjenning er forventet da tidligere strømningsmålinger i fjorden viser positive resultater. Den siste er bare en formalitet. Men vær kjapp. Den stiger brått om dagen. Anbefaler å lese deg opp på selskapet før du handler, da risikoen er litt høyere. Handles på Oslo Axess som NOM.

 

Takk for tipset. Er allerede litt i NOM. Burde riktig nok hatt kuttet ned snittet da den falt til 0,80. Jeg har et snitt på 1,38.

 

Jeg gjorde akkurat det samme. Handlet under forrige "topp" med snitt på 1.22 og var med på nedgangen til 0,80 og opp igjen til dagens nivå. Forskjellen fra tidligere er at nå kan jeg teknisk analyse. Men jeg tror vi får vært med på en fin liten oppgang uansett.

Lenke til kommentar

Selvsagt, men husk på at du absolutt ikke vet dette.

Antar at det var ja til det siste spørsmålet :)

nei det er klart man ikke vet, og ville nok ikke satset på noe sånt, var et hypotetisk spørsmål. Det kom opp i en diskusjon i dag som det aldri ble enighet i. Greit å få litt andre meninger da :)

Lenke til kommentar

PGS. Falt ned ytterligere 8 % etter resultatfallet i slutten av sist måned, uten andre meldinger enn et innsidekjøp (!).

 

Ligger nå på 50,40, hele 4 kroner ned (54,50) siden handelsslutt for dagen med resultatet. Håper kursen flater ut snart, så jeg kan kjøpe meg inn igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...