Gå til innhold

Dere som har ps4 og xbox one.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Konsollene er uansett så langt bak på mediafronten, så stue PC`en dekker behovet mitt der. Kan vel telle på én hånd antall BD-filmer som spilles av i løpet av ett år også.

 

langt bak, hva mener du med det? synes det ligger langt fram, enkel streaming av alt, lokalt også, t.o.m blu ray for de som fortsatt gjør sånt :p

hele media hverdangen min har blitt forandret pga xbone.

synes også det er veldig behagelig å ha alt på ett sted.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Streaming går vel i grunn via macbook air og ATV om jeg vil, ellers er det vel bare å slå på PC`en og ta streaming og nedlasting derifra, og diskutere som busta fyker her på forumet samtidig :p Jeg har vel i grunn aldri prøvd meg på streaming mulighetene til One/PS4 fra PC etc.

 

Så i grunn har jeg vel ikke lov å uttale meg om konsollene sånn sett :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

joda greit nok det, men du kan egentlig kaste alt og bare bruke xbone, det som er poenget.

Hulu +, Amazon, Vudu, Netflix, Plex, Youtube, Twitch, IE.

alt fungerer så bra sammen, hoppe til et spill, fortsette med en TV-serie. alt fungerer så herlig og sømløst sammen med Smartglass. den kan i tillegg spille spill... flotte greier spør du meg.

også på og av funksjonene til kinect, nom nom.

 

alle disse er faktorer man må ta med hvis man skal velge konsoll.

PS4 gjør vel noe av det samme, men vi xbone er en annen liga når det gjelder slikt.

 

er man ute etter en ren spillkonsoll så er nok PS4 hakket bedre valg

Lenke til kommentar

Om det kun er en software løsning, så er det gode muigheter for at vi får en orden på sakene når oktober oppdateringen omsider kommer :) Men er jo flere her inne som har lever inn bokse sin, og fått en ny uten problemet. Så MS har nok fått orden på sakene sine, vil jeg tro.

Oppdaterte konsollen min i dag, og lyden er helt borte! Fantastisk. Glad jeg droppa å levere den, det hadde vært mye stress for ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...