Gå til innhold

PS4, X1, Wii U eller Steambox?


Anbefalte innlegg

Skal være såpass ærlig og ydmyk at jeg tørr å indrømme når jeg har tatt feil. Jeg baserte det jeg sa i mitt siste inlegg basert på kunskap som nå viser seg å være utdatert. Har ikke fulgt med på den fronten da jeg forkastet det spillet på grunnlag av det jeg har nevnt i mine tidligere innlegg i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og hvorfor er Forza 5 det beste bilspillet per dags dato? Hva mener du om at det er omtrent halvparten så mange biler og baner i Forza 5 som i Forza 4? Og hva med det at Forza 5 er det Forza-spillet som har fått dårligst kritikk?

Ok, et bilspill i 2005 kan ha fått bedre score enn Forza 5, betyr det at det er et bedre bilspill enn Forza 5 per dags dato? Hvis spillet hadde flere baner og biler, er det et bedre spill per dags dato?

Lenke til kommentar

Nei, det betyr ikke nødvendigvis det. Men jeg lurer på hvorfor du mener det er det beste bilspillet per dags dato, og hva du kan sammenligne det med. Det er du som er så helsikkes bastant i uttalelsene dine, så hvorfor? Da kan du også "selge" Xbox One og Forza 5 til trådstarter _litt_ bedre enn å bare si at det er det beste bilspillet punktum. Kom med noen grunner. Sammenligninger.

 

Og ja, spillet hadde vært MYE bedre om det hadde hatt flere baner, for meg betyr ikke mengden biler så mye. Tok ikke lange tiden før Forza-fansen her på forumet og ellers på nettet klagde over at de allerede var lei spillet, siden det var så få baner. Antall baner har veldig mye med holdbarhet å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grafikken er da virkelig ikke imponerende. Men 1080p/60fps derimot, DET burde du dra med i anbefalingen din.

 

Jeg har ikke spilt noe bilspill på lang tid, fordi jeg er skikkelig utbrent i sjangeren. Men om jeg skulle valgt et bilspill å spille nå, da tror jeg nesten at jeg hadde gått for Forza 4. Ellers er det vel endel alternativer på PC, som også er mye, mye bedre som simulator enn Forza- og GT-serien, som nevnt tidligere her. Men det er jo som regel for spesielt interesserte.

 

Er en grunn til at jeg ba trådstarter vente til etter E3 og se om det blir annonsert noe da som frister. Ellers kommer jo Project Cars snart, og det har jeg virkelig troa på.

Lenke til kommentar

Kan dere ikke vær så snill å slutte å diskutere med 640509?

Alle som har litt erfaring fra dette forumet vet at han er en sonyhater og vil forsvare Xbox helt til helvete fryser og himmelen brenner, uavhengig av argumenter. Vi snakker her om en som hater sony så mye at han skrev en j***** blogg om hvor stygg/teit/fæl Sony er.

 

UrgeLoL skrev ett yppelig svar til trådstarter og diskusjonen burde egentlig sluttet der.

Endret av Houdini
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Den nye generasjonen med spillkonsoller har blitt lansert, og det er vel på tide å oppgradere PS3'en. Jeg spiller mest racing spill, og litt NHL og NBA. Jeg er ikke veldig opptat av streaming og sånt.

 

En fordel med Wii U er jo eksklusivene, men jeg vet ikke hvor mye bedre den er enn PS3 til de andre spillene.

 

Hvilken av konsollene passer best til mitt bruk?

 

Forza 5 er veldig gøy og XBO er den eneste konsollen som har et "next-gen" bil spill pr dags dato. Men jeg vil uansett anbefale deg å isteden kjøpe en PS4. Billigere og en kraftigere spill konsoll. Samtlige multiplat spill du vil kjøpe vil se bedre ut på PS4. Og grunnen til at dem fleste av oss kjøper nye konsoller eller for den saks skyld oppgraderer en PC er pga vi vil ha bedre flyt og grafikk i nye spennende spill.

 

10 oktober kommer DriveClub. Et bil spill som muligens vil flytte lista på hvordan et skikkelig bil spill på konsoll skal være.

 

Det kommer jo også VR til PS4. Noe som vil løfte bil spill som DriveClub til et heeeelt annet nivå.

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan dere ikke vær så snill å slutte å diskutere med 640509?

Alle som har litt erfaring fra dette forumet vet at han er en sonyhater og vil forsvare Xbox helt til helvete fryser og himmelen brenner, uavhengig av argumenter. Vi snakker her om en som hater sony så mye at han skrev en j***** blogg om hvor stygg/teit/fæl Sony er.

 

UrgeLoL skrev ett yppelig svar til trådstarter og diskusjonen burde egentlig sluttet der.

Han har kommet med et nytt kapittel der han snakker stygt om alle som liker Sony. Liker godt å ta alle under en kam ser jeg. Nevner folk lyver, herseteknikker, Sony må ut av bransjen m.m.

 

Back to trådstarter:

 

Som nevnt så hadde jeg gått for PC først, så en PS4 om du har midler/tiden til det. PC har masse bilspill, støtte for mange ratt i mange prisklasser.

 

Jeg har brukt 5 forskjellige typer bilratt på pcen, alle har funket fjell. På PS4 har jeg ikke nok kunnskap på hvor mange typer ratt som støttes eller ei.

Om du ikke ser lysten på en PC, kan du godt ta PS4 til NHL, NBA og til kommende bilspill med DriveClub, Project Cars og The Crew.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...