Gå til innhold

Metal Gear Solid - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der var jeg ferdig med Sons of Liberty, nå er det bare å få full gass på Snake Eater! Fytti, det gleder jeg meg til :D Bare det å få fullt 3D-kamera er svært deilig selv om den gamle måten også har sin sjarm. I tillegg, det å gå tilbake til gamle 60-tallsgadgets er jo bare helt konge!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke vanskelighetsgraden tilfører noe til spillopplevelsen etter et visst punkt og prøver alltid å finne den mest balanserte. Det er litt som sterk mat; du skal slite litt men ikke stå fast. Hovedproblemet med høyere vanskelighetsgrader er at det nesten aldri betyr at fienden blir smartere men at du bare gis handicap som at du tåler mindre skade mens fienden tåler mer eller at fienden bruker de verste angrepene sine oftere og har lettere for å kansellere ut dine angrep.

Lenke til kommentar

Jeg har gitt opp å spille igjennom på veldig krevende vanskelighetsgrader de siste årene i grunn. Det holder liksom å komme seg igjennom spillet og få med seg historien for min del. Jeg velger aldri noe under Normal, la det være sagt :p Hard/Normal er vel der jeg har lagt meg ca, litt avhengig av type spill. Jeg orker ikke lenger å stå å stange på samme sted, om og om igjen. Jeg gidder ikke ta meg tid til slikt da jeg ellers ikke rekker å spille så mye som jeg ofte ønsker uansett. Ikke bryr jeg meg om å låse opp prestasjoner i form av throphies/achievments heller :)

Lenke til kommentar

Jeg går konsekvent for Easy, eller letteste modus.
Som nevnt over. Jeg vil har storyen, og opplevelsen.
Ikke sitte å spille om og om og om og om igjen på ett brett som ble for vanskelig for meg.

 

All respekt og kudos til folk som spiller spill på vanskeligste, og klarer å nyte det.
For meg blir det mer frustrasjon enn glede.

 

(Eneste jeg kan huser er noen CoD spill jeg tok på Veteran/Elite, fordi jeg ville ha achievement)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg leste litt om det på nettet nå!!

Det kan virke som, uten at jeg er helt sikker... Det er en egen chip i ps4 som konstant tar opp 15 min med gameplay.

Disse blir ikke lagret, om du ikke skulle gå inn i share menyen å lagre de selv.

Trykker du dobbelt på share knappen, starter du eget opptak, som vil lagre seg når de 15 minuttene er over eller når du trykker en gang på share knappen for å stoppe opptak.

 

Grunnen til at jeg stusset litt på dette, er for at jeg spiller Ground Zeros, og der kommer det diverse kuttscener som gjør at jeg får slikt varsel om at klippet er midlertidig stoppet.

Fjerner du denne i options så vil du ikke bli forstyrret og lever lykkelig uviten om hva som foregår.

 

Dette skal på ingen måte påvirke spillbarhet eller gi noen form for dårligere opplevelse.

 

Får sjekke om dette stemmer framover.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...