Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DS2 skuffa litt, sjølv om det framleis er eit veldig bra spel med ørten timar underhaldning. Med Miyazaki tilbake i stolen har eg tru på at DS3 kan bli eit betre spel enn DS2.

 

Eg unngår alt av informasjon om DS3. Har sett traileren, men det er nok for min del. Har ikkje lyst å sjå gameplay eller videoar som har klippa saman mange høgdepunkt. Vil starte spelet med minst mogleg spoila på førehand.

Lenke til kommentar

Samme her, Zeph, jeg ønsker å spille gjennom første gang uten å vite noe som helst; ikke om nye spillfunksjoner, verdenen (hva slags typer områder vi får bryne oss på o.l.) eller annet. Jeg vil at den første gjennomspillingen skal bli like magisk som Dark Souls ble for mange. Selv så jeg gjennom en hel let's play-serie før jeg bestemte meg for å kjøpe spillet, og visste liksom hva jeg hadde i vente da jeg spilte gjennom det.

Lenke til kommentar

Bare kopierer inn det jeg sa om DS3 fra DS3 beta tråden i Sony forumet her.

 

Fikk prøvd det her litt i går, kom meg til bossen, men klarte ikke å drepe den (gjorde bare et forsøk også da ettersom jeg var alt for sliten til å orke mer  :p). Grafisk så virker det som Bloodborne, men med Dark Souls middelalder stil (kan virke som samme grafikkmotor). Hadde litt smålagg her og der, men er jo en network stress test så ikke akkurat noe å klage på i det store og det hele. (Altså, latency lag og ikke framedrops, selv om det var noen av de også, spesielt i områder med mye røyk og ild.)

 

Fire forskjellige karakterer man kan starte med; kan ikke gå i inventory og skifte ting in-game selv om våpen man plukker opp blir lagt til quick select menyen. Prøvde meg på Wandering Knight og Warrior from the North, var med Knight jeg kom meg til bossen. Bevegelse og combat osv føles ellers veldig mye mer som DS1 enn DS2 noe som passer meg bra i hvert fall (ble aldri helt komfortable med animasjonene osv i DS2).

 

Skal se om jeg får prøvd casterklassene i dag eller i morgen, men alt i alt har det her gjort meg mer hype for mer DS igjen enn det DS2 gjorde^^

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Jeg pleier å vente til prisen er rundt halvert på alle AAA-spill. Det betyr selvfølgelig at man kommer litt på etterskudd ift å spille det nyeste, men man ender opp med å få mye mer spill for pengene og det finnes alltid en eller annen tittel man har gått glipp av som er blitt billig.

 

Jeg venter fortsatt på at Bloodborne skal få en penere pris og jeg regner med det kan skje i forbindelse med DS3-releasen.

Lenke til kommentar

Alt går sjølvsagt ned i pris, og jo lengre ein ventar jo billigare kan det bli. Sjølv har eg òg Bloodborne til gode sidan eg ikkje har kjøpt PS4 endå.

 

Sjeldan eg kjøper AAA ved lansering, men DS3 skal eg ha. Vil spele det fort og kunne sjå det på Twitch. Det er mykje Souls-prat der og på Twitter eg ikkje vil unngå i lang tid. Har klart meg ganske bra med Bloodborne. Forutan traileren veit eg nesten ingenting om det.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Jeg pleier å vente til prisen er rundt halvert på alle AAA-spill. 

 

 

Sjeldan eg kjøper AAA ved lansering, men DS3 skal eg ha. 

 

Samme her, jeg kjøper aldri spill før de har blitt atskillig billigere, og er motstander av forhåndsbestillingspraksisen, men akkurat når det gjelder Souls-serien kaster jeg alle prinsipper ut av vinduet og orker ikke vente lenger enn jeg må. Jeg ventet med Bloodborne i cirka et halvt år, og etter å ha sett et par lore-videoer kunne jeg ikke dy meg; jeg bestilte like gjerne en PS4 for å få spillet så fort som mulig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...