Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trekker meg fra date hele tiden.....


Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd det samme som meg.... at man avtaler dater med folk man får kontakt med fra nettet, men trekker seg hele tiden?

 

Jeg har bare vært singel i ca en måneds tid, så kan jo være derfor ... at det er litt tidlig..... Blir nesten sint på meg selv som ikke takler å gå på date ennå. Hva er det jeg er så redd for?.... Jo det er nok selvtilliten... Men alle kan jo ikke like alle.... Men allikevel er jeg redd for negativ opplevelse der.... En annen ting jeg er redd for er at mannen skal prøve seg fort i en sårbar situasjon. Kanskje jeg trenger litt mer tid før jeg er klar. Har vært oppi en del vanskelige situasjoner følelsesmessig så kanskje jeg bør gi meg selv litt mer ro. Er det noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har opplevd det samme som meg.... at man avtaler dater med folk man får kontakt med fra nettet, men trekker seg hele tiden?

 

Jeg har bare vært singel i ca en måneds tid, så kan jo være derfor ... at det er litt tidlig..... Blir nesten sint på meg selv som ikke takler å gå på date ennå. Hva er det jeg er så redd for?.... Jo det er nok selvtilliten... Men alle kan jo ikke like alle.... Men allikevel er jeg redd for negativ opplevelse der.... En annen ting jeg er redd for er at mannen skal prøve seg fort i en sårbar situasjon. Kanskje jeg trenger litt mer tid før jeg er klar. Har vært oppi en del vanskelige situasjoner følelsesmessig så kanskje jeg bør gi meg selv litt mer ro. Er det noen som kjenner seg igjen?

 

Vil du oppgi hvor gammel du er?

Lenke til kommentar

Jada er helt normal. Tror de fleste trekker seg. Kan lese mer i tråden min Zarac linket til. Har avtalt flere treff etter at jeg slutta å oppdatere den tråden med helt likt resultay. Jeg sittet å venter men ingen kommer. Det hyggeligste du kan gjøre er å vertfall gi beskjed. Det er utrolig trist å glede seg til å treffe noen og bruke tid på å psyke seg opp og gå ettsted så kommer ingen. Ps: " jeg glemte det" er IKKE en grei unnskyldning. Ingen glemmer slikt man har snakket om i flere dager

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skriver ikke at jeg glemmer det. Jeg skriver enten rett ut at jeg føler at jeg har vært dum og avtalt ting for tidlig, med tanke på at jeg ikke er helt klar for det hundre prosent psykisk med tanke på at jeg har vært i forhold ganske nylig. Eller så skriver jeg at det kom noe i veien. Er veldig kjedelig for meg også, for jeg vil så gjerne gå på date, men så er jeg også så livredd for å gi meg i kast med noe igjen..., eller det å få nedsatt selvtillit etter en misslykket date foreks.... Flere grunner.... Men jeg har møtt veggen på mange andre måter som gjerne gjør at jeg føler meg lite klar for det akkurat nå. Og nå vil jeg ikke gå på de smell som jeg har gjort tidligere, så jeg prøver å finne mer ut hva som er rett for meg før jeg går. Men ønsker å bli klar ::). Men godt å tenke på at andre også har det gjerne likt. Jeg har barn også så de opptar meg mye på fritiden så blir lite fritid igjen til å date også. Derfor går det også treigt med meg.

Lenke til kommentar

Leste tråden om deg som opplever at damene ikke stiller på daten. Er ikke det som skjer med meg. Jeg avtaler dater og ca 3 timer før møtet så trekker jeg meg. Vil ikke at de skal stille opp,og så skal jeg ikke komme. Det er dårlig gjort.

 

Jeg trekker meg av disse grunner:

 

1. Jeg er spesiellt redd for å få problemer med selvtiliten etter daten er ferdig/ redd for avvisninger.

 

2. Jeg er redd for at han skal prøve seg på meg for tidlig. Foreks å prøve å kysse meg på første date.... Det blir for ubehagelig at han prøver på, spesiellt er det kjedelig å avvise han der og da. Beste er å gå hjem først, og så skrive til hveandre hva man føler for hveandre og ta det derfra , istedet for pinlige situasjoner.

 

3. Jeg er redd for å bli utnyttet.

 

4. Jeg har liten tro på kjærligheten.

 

5. Har tidligere erfaringer/ blitt skuffet og brent før, og har barn å leve for, så jeg er lite innstilt på dette med dating.

 

Her har dere mine argumenter som gjør at jeg trekker meg. Det er ikke han det er noe i veien med, det er psyken min for slike situasjoner, og ikke han. :)

Lenke til kommentar

Jada er helt normal. Tror de fleste trekker seg. Kan lese mer i tråden min Zarac linket til. Har avtalt flere treff etter at jeg slutta å oppdatere den tråden med helt likt resultay. Jeg sittet å venter men ingen kommer. Det hyggeligste du kan gjøre er å vertfall gi beskjed. Det er utrolig trist å glede seg til å treffe noen og bruke tid på å psyke seg opp og gå ettsted så kommer ingen. Ps: " jeg glemte det" er IKKE en grei unnskyldning. Ingen glemmer slikt man har snakket om i flere dager

 

Fy faen så hardt as mann. Jeg skjønner ikke at dette er mulig. Hvis det er aktuelt hadde jeg vært rått interessert i å se samtaleloggen til en av disse som ikke møter opp. Kanskje jeg kunne sett hva som går galt. Anyways, PM om det er aktuelt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...