Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter som slår gutter


Anbefalte innlegg

Men også fordi du risikerer å få deg en real omgang juling av henne. Om hun er god til å sloss, er mentalt sterkere enn deg kan hun meget godt gruse deg i en slåsskamp selv om du er sterkere fysisk. Og da er ydmykelsen total.

 

^Om man er drittunge ja. Husker godt selv at det var et par skummle jenter da jeg var liten.

Ikke nødvendigvis nei. Som jeg sa tidligere, det er ikke nødvendigvis den fysisk sterkeste som vinner, men den som kan å sloss.

 

Det forutsetter at styrkeforholdet ikke er for sprikende. Er det ei dame som legger seg ut med The Rock, så glem det. Men er gutten/mannen av gjennomsnittlig styrke i forhold til andre gutter/menn og dama er over gjennomsnittlig styrke i forhold til andre damer, har hun en god sjans å vinne slosskampen om hun kan sine saker.

 

Pluss at mange damer har en tendens til å klore og bite og dermed gi deg stygge merker/arr av permanent grad. Vel verdt å tenke på.

 

Og var det ikke du som sa:

Altså det er visse regler da. Som at hvis du catcher dama di utro, så har du rett til å slå med hjemmel i loven (faktisk)

Med hjemmel i loven. Morsomt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange "dersomer", Ricky :p. Nå har ikke jeg statistikk å vise til, men jeg tror det er en betydelig større andel menn enn kvinner som enten har vært i en faktisk slosskamp, eller trener en eller annen form for slossing i sportsform. Om man sier "men noen jenter kan å sloss og da sliter du", så kan man jo også si "men enda flere gutter kan å sloss og da sliter jenta enda mer".

 

Uansett så er det ikke så mange angrep ei jente egentlig trenger. Suksessen hennes kan ofte avgjøres ut i fra hvor god hun er til å sikte på ballene med foten sin. Igjen, med mindre karen er forberedt på spark mot skrittet og blokkerer det, for så å sette kneet sitt i livmora til jenta.

 

Fysisk styrke har en *god del* å si. Forskjellen i styrke er veldig stor på ei gjennomsnittlig jente på 1.70 og 65 kg og en gjennomsnittlig kar på 185. og 80-90 kg.

 

Dersom karen var liten og jenta var stor, så hadde det kanskje ikke hatt så mye å si.

Endret av Pseudopod
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange "dersomer", Ricky :p.

Nja.. :)

 

Uansett. Mira Craig, anyone?

 

Nå tviler jeg på at ekstypen hennes (blant andre) gjorde noen innsats for å forsvare seg da hun ferska han, men:

 

Hun er sannsynligvis sterk nok til å banke en stor andel av gutter/menn. Selv om de gjør motstand.

Lenke til kommentar

Det er jo standard utfall i "vold i hjemmet" saker hvor begge kjønn blør at mannen havner i fengsel og blir dømt. Uavhengig av om kvinnen startet med å smelle hodet til mannen i bordet eller knuse kneskålene hans med steikepanna. Tar litt hardt i, men dere skjønner poenget og vet at det stemmer.

Lenke til kommentar

Synes ikke du tar så hardt i, jeg, Tityboi.

 

Nja.. :)

Uansett. Mira Craig, anyone?

Nå tviler jeg på at ekstypen hennes (blant andre) gjorde noen innsats for å forsvare seg da hun ferska han, men:

Hun er sannsynligvis sterk nok til å banke en stor andel av gutter/menn. Selv om de gjør motstand.

 

Sterke nok til å slå? Ja, det kan nok stemme. Gi de bank, da snakker vi nok om et kraftig mindretall.

 

Men utover det så er det jo fint at kvinnelige rollemodeller gir oss klar beskjed om hvor grensa går. Om jeg tar dama mi på fersken med en annen kar så tenker jeg at jeg gir henne en blåveis som hun kommer til å ha problemer med å sminke bort. Det er jo det som er akseptabelt, i følge frøken Craig.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Sterke nok til å slå? Ja, det kan nok stemme. Gi de bank, da snakker vi nok om et kraftig mindretall.

Hmm..

 

Tenker du Mira Craig? Eller tenker du den gjennomsnittlige dame?

 

Altså, mener du at Mira Craig bare kunne banket opp et mindretall av menn, eller mindretallet av damer kunne banket opp menn?

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar

Klyp henne i puppen, på musa eller på rumpen wink.gif helst slik at ingen andre ser det wink.gif

 

Helt perfekt løsning. Skal huske det, hvis jeg noen gang blir urettmessig klasket til av ei jente. Da får man liksom tatt igjen samtidig som man slipper å slå noen.

 

Håper bare jenta har fine brød, hvis hun først skal slå meg.

Lenke til kommentar

Sterke nok til å slå? Ja, det kan nok stemme. Gi de bank, da snakker vi nok om et kraftig mindretall.

Hmm..

 

Tenker du Mira Craig? Eller tenker du den gjennomsnittlige dame?

 

Altså, mener du at Mira Craig bare kunne banket opp et mindretall av menn, eller mindretallet av damer kunne banket opp menn?

 

Gjennomsnittlig dame. Aner ikke hvilke meritter Mira Craig har.

Lenke til kommentar

Bortsett fra å ha banket opp ekskjæresten, har hun visstnok slått til en gutt i tenårene som tafset henne på baken. Mener også å ha lest om at hun banket opp en gutt som mobbet en venninne av henne.

 

Alle disse episodene er flere år siden.

 

Men utover det så er det jo fint at kvinnelige rollemodeller gir oss klar beskjed om hvor grensa går. Om jeg tar dama mi på fersken med en annen kar så tenker jeg at jeg gir henne en blåveis som hun kommer til å ha problemer med å sminke bort. Det er jo det som er akseptabelt, i følge frøken Craig.

Denne retten er tydeligvis forbeholdt Mira Craig og andre likesinnede damer :)

 

Verden er ikke rettferdig.

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar

Vel... Ikke godt å si.

 

Som jeg har sagt tidligere, noen som virkelig kan å sloss vil på lang vei kompensere for manglende størrelse/styrke.

 

Nå vet ikke jeg akkurat hvor god Mira Craig er til å sloss, men hun ser ut til å være istand til å slå en real KO-punch.

Lenke til kommentar

Fun fact, det var ei her på bygdefesten som ble skikkelig fæl, Slo først en kar i ansiktet med knyttnever (han kunne jo ikke gjøre noe, da hadde alle mannfolka banka han), så fløy hun på en annen kar, da fikk noen nok og hold armene hennes slik at hun ikke kunne gjøre mer skade.

 

Bitches be crazy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så sant så skal man aldri legge hånd på en jente. Men det skal mer til enn en vagina for bli være klassifisert som en jente i mine øyner.

 

Når det er sagt, så håper jeg inderlig ikke at jeg noen gang må løfte en hånd mot en.

Lenke til kommentar
Kommer det daskedamer fra Skattedirektoratet for å ta deg?

 

Nei, statens pistolbøller med batonger, pepperspray og eventuelt skytevåpen.

 

Såvidt meg bekjent er det mer vanlig at man havner i et økonomisk uføre, eventuelt med litt fengseltid om skatteunndragelsen er alvorlig nok.

 

Man kan kun holde noen fengslet ved hjelp av trusselen om vold og om norske fengsler ligner på de i utlandet kan nok de andre fangene også gi deg deng.

Lenke til kommentar

Noe som slår meg etter å ha lest denne tråden er at det er jo kun et mindretall som aksepterer at det er greit å slå en vei, men ikke den andre. Mao burde ikke risikoen for juling være så stor dersom man slår tilbake når man er på byen, hvertfall med antagelsen at diskusjon.no-brukerne her er noenlunde gjennomsnittlige ift det man treffer på ute.

 

Det riktige å gjøre er å ikke slå tilbake, men anmelde det og la damen få detale noen tusenlapper for tort og svie, og kanskje en permanent utestengelse fra utestedet. Vi vet alle at dette neppe skjer i praksis, så løsning nummer to på listen er å gi et tilsvarende klaps tilbake og satse på at det ikke fins mannlige neanderthalere i nærheten som skal blande seg inn. Er du med på leken får du tåle steken. Øl i håret burde være noenlunde passende også, straffen blir å lukte vondt en kveld - det er ikke all verden.

Lenke til kommentar

Strengt tatt "trenger" en ikke gjøre noe, men det er nå rett og rimelig å kunne svare med samme mynt - hvertfall sålenge det er noe såpass uskyldig. Samme mynt-prinsippet blir håpløst om det er snakk om å knuse en flaske i skallen på noen. Da tror jeg nok onkel Politi tar affære uansett, og det er forsåvidt det som er poenget - at sånt fjas får en eller annen konsekvens/straff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...