Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Update: A new batch of rumored specs have surfaced over on GSM Arena, and these seem to be more in line with what we'd expect of a new Nexus. According to an anonymous Google employee, that 4.65-inch Super AMOLED HD display mentioned above is just about the only spec to make the final cut. The processor, however, is more likely to be a dual-core 1.5GHz Exynos (that's right) with an accompanying dual-core PowerVR SGX543MP2 graphics chip. That rear facing camera? Try 8 megapixels with a newly beefed up sensor. The handset should also ship with a girthy 2,050mAh battery fully capable of juicing this apparent LTE / CDMA / GSM Android monster.

 

Hvis alt dette stemmer, så er det jo en svært bra smartmobil som overgår iPhone 4s som det holder fra første sekund. Samme GPU, og en litt bedre CPU. Skjermen er i en helt totalt annen klasse.

håper dette stemmer at den har dual-core 1.5GHz Exynos, og ikke TI OMAP 4460 på 1.2 GHz som enkelte rykter sier.exynos cpu er mye raskere enn TI OMAP 4460.hadde vært rart om samsung valgte bort exynos cpu som er kansje den beste cpu på markede,for en dårligere cpu som TI OMAP 4460 er.

Lenke til kommentar

Ser at dinside.no er inne på samme mulige forklaring som meg:

"Selv om selskapene altså ikke har oppgitt noen grunn til utsettelsen skal vi ikke se bort i fra at dette er relatert til at avdøde Steve Jobs' begravelse kan komme til å havne veldig nært dette arrangementet, og at dette gjøres av respekt for Jobs og hans omgangskrets. I så fall er det noe vi må berømme."

Lenke til kommentar

Snylter:

Dersom de specsa som er lagt ut er korrekte, tror jeg det ville passe Samsung/Google særdeles godt å lansere den nye Nexusen nettopp i kjølvannet av en i de flestes øyne, skuffende lansering av "iPhone 4S - The most amazing iPhone yet".

Kan ikke forstå annet enn at Nexusen ville gruse 4S.

Tror dette er en hyggelig gest fra Samsung/Google sin side, samtidig som de kanskje forstod at det akkurat i disse dagene uansett ville være mye fokus på Steve Jobs.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som er kald og kynisk når jeg ikke helt ser poenget med å vente med å lansere produkter "bare" fordi Steve Jobs har gått bort?

Nå har de jo ikke publisert noen offisiell grunn for utsettelsen, men det er godt mulig at de ikke vil at begravelsen skal stjele all publisiteten.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...