Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Anbefalte innlegg

Har et problem med at min Asus G74SX ikke går i hvilemodus når den skal gjøre det. Er på Rediger planinnstillinger i Kontrollpanel, hvor jeg alltid har planen "Balansert" aktiv. Jeg har på Sett i hvilemodus etter 1 time når den er koblet til strøm (15 min. på batteri).

 

Allikevel følger den aldri dette. Jeg har aldri opplevd at den demper lyset etter 20 min. heller (slik kriteriet er), men skjermen er alltid avslått når jeg kommer tilbake til den etter flere timer med inaktivitet. Maskina er dog alltid på uansett hvor lenge jeg lar den ligge i fred.

Endret av Skoony
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et problem med at min Asus G74SX ikke går i hvilemodus når den skal gjøre det. Er på Rediger planinnstillinger i Kontrollpanel, hvor jeg alltid har planen "Balansert" aktiv. Jeg har på Sett i hvilemodus etter 1 time når den er koblet til strøm (15 min. på batteri).

 

Allikevel følger den aldri dette. Jeg har aldri opplevd at den demper lyset etter 20 min. heller (slik kriteriet er), men skjermen er alltid avslått når jeg kommer tilbake til den etter flere timer med inaktivitet. Maskina er dog alltid på uansett hvor lenge jeg lar den ligge i fred.

 

Sjekk at du ikke har et annet verktøy fra Asus som overstyrer innstillingene til OSet. Kjenner ikke spesifikt til hvordan Asus gjør det, men Lenovo har ihvertfall det.

 

/edit: Sjekka forresten manualen, ser ikke ut til at ASUS har noe 3-parts verktøy for dette. Du kan eventuelt kjøre command prompt med kommando powercfg /? for å feilsøke.

Endret av Gorguss
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...