Gå til innhold

Posten Norge - Pakke fra eBay


Anbefalte innlegg

For første gang har jeg fått testa ut eBay; har bestilt noen bildeler fra Polen, Ukraina og Filippinene. Har kun fått beskjed om at varene er sendt, men har ikke fått noen slags form for sporingsnummer.

 

Det jeg lurer på er om jeg vil få beskjed fra Posten Norge når pakkene ankommer postkontoret? Har hørt om flere som har bestilt fra eBay og aldri fått beskjed om at varen har ankommet postkontoret og dermed ble alt sendt tilbake til den andre siden av verden på kjøperens sin regning.

 

På toppen av det hele må vi kjøre 5 mil for å hente pakkene på nærmeste postkontor, ettersom posten har slutta med hjemlevering av servicepakker i bygda..

 

Takker for alle svar!

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To ganske så store front griller kan vel ikke sendes som brevpost? :p

 

Så lenge jeg får pakkene i god behold uten å måtte betale noen ekstra gebyrer er jeg fornøyd, 

 

Edit: Om det sendes som brev blir det vel hjemlevering i postkassa? 

Endret av Odin11
Lenke til kommentar

Står det at pakken er ankommet postkontor, blir elektronisk hentelelapp tilgjengelig. Skal være link til den under sporingsnummeret. Har ofte brukt oppgitt sporingsnummer til å søke på Posten, og hentelapp har alltid vært tilgjengelig når pakken har kommet. Trenger ikke vente på fysisk hentelapp. :)

Lenke til kommentar

Står det at pakken er ankommet postkontor, blir elektronisk hentelelapp tilgjengelig. Skal være link til den under sporingsnummeret. Har ofte brukt oppgitt sporingsnummer til å søke på Posten, og hentelapp har alltid vært tilgjengelig når pakken har kommet. Trenger ikke vente på fysisk hentelapp. :)

 

Ser ikke noe hentelapp på nettsiden?

Endret av Odin11
Lenke til kommentar

Skriv ut nettsiden og LØP TIL COOP PRIX!

For nå vet halve Nord-Norge hvilket sporingsnummer pakken din har ...

(Og sjekker de alltid legitimasjon når noen kommer for å hente pakker?)

Tja, Lødingen er en liten og sky plass så tror ingen gidder, men fjerna linken for sikkerhets skyld. :) 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...