Gå til innhold

salg av min hytteandel


Anbefalte innlegg

hei!

 

visste ikke helt hvilket tema jeg skulle sette dette innlegget i, men jeg endte opp her.

 

det har seg slik at jeg og min far eier en fritidsbolig på hafjell som nå skal selges, jeg eier 20% og han eier da de resterende 80&. tiden for at hytta skal selges har kommet men prosessen er treig og dette holder meg tilbake som et anker nå som jeg skal flytte ut og trenger en god del egen andel. har papirer på at jeg eier den andelen jeg eier, og alt står i selvangivelsen min. hytta er taksert på litt under 16 millioner så pengene er noe jeg kritisk trenger akuratt nå. 

 

det jeg lurer på er om jeg har mulighet til å selge denne andelen til en slags eiendomsinvestor (?)

far nekter å kjøpe meg ut, og den er enda ikke ute på visning, så tolmodigheten min har gått mer eller mindre ut.. 

 

takker for svar og tips på forhånd!

 
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har din far lyst til å selge hytta?

ja, den skal ut til salg uansett. det er mer eller mindre bare spørsmål om tid. men orker ikke vente mer

 

OK, men hva er det da som forsinker prosessen? 

Hvorfor skriver du "mer eller mindre"? Ofte innebærer det at man har blitt enige om noe, men den ene part er mindre enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...