Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden!!


Toman18

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Regner med at det blir noen staselige innbyttetilbud på GameStop. 1500,- sammen med en DSi og et par spill? Count me in!

 

Jeg vil nesten ikke bytte inn min DSi XL da jeg ga 1700kr for den og den har større skjermer enn 3DSen har :)

Kansje håpe på å bytte inn min DS Lite Silver da mot en 3DS, mellomlegget blir 1200kr må også levere 2 DS spill :p, selvsagt et kjøp viss det skjer såklart :)

Lenke til kommentar

Nintendo 3DS skal kjøpes, uansett pris. Bare se på alle spillene som kommer til den folkens. Star Fox 64, Mario Kart og Zelda: OoT er verdt det alene. I tillegg kommer vel pokemon Black/White rundt samme tid. Ahh, klarer ikke vente!!

 

Litt teit at B&W kommer samtidig. Da ender man opp med et strukket bilde eller sorte linjer siden den øverste skjermen på 3DS er breere enn den på DS/Lite/i/XL. Håper GameFreak la inn en bredskjermmodus også :p

Lenke til kommentar

Håper at utvalget av farger er bedre i Europa, for jeg liker den røde og svarte best. Nå er ikke tradisjonen på min side sånn sett. Om vi ser andre farger ved lansering i USA blir jeg mer positiv, for da vil jeg trolig importere den istedet (om den ikke kommer til Europa i den fargen).

 

Ellers er 3DS allerede meget lovende både med tanke på spill og funksjoner. Lang mer enn hva DS var selv etter 1 år. 3DS kommer til å selge i bøtter og spann. Og jeg blir sikkert lengst framme i køen.

 

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...