Gå til innhold

Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mobiletechworld

- The Fast battery drain issue has been fixed

- The lack of audio Bass when listening through headsets has been fixed. There’s a whole lot of bass now..

- The auto-white balance issue with the camera has also been fixed

- The hardware buttons backlights are now always one at all screen brightness levels

- Diagnostics app has been changed to prevent users from getting misleading info about their device

- More stuff that I won’t talk about

 

 

Høres bra ut! Om de klarer å fikse høyere volum generelt, hadde det ikke vært noe minus.

Lenke til kommentar

Litt oppdateringer angående batteritid ifra min side.

Etter jeg resatte telefonen opplevde jeg batteritiden ble betraktelig verre, klarte ikke en hel dag en gang.

Lot så mobilen gå helt tom for strøm ett par ganger, full utladning, for så å la den lade seg til topp igjen med original laderen.

Resultatet er da at mobilen igår hadde 49% igjen etter 15 timer siden lading.

Da med noe nettsurfing, tale og sms.

 

Så virker nesten som om at telefonen må bli minnet på igjen hvilken kapasitet batteriet har.

 

Så om dette holder seg må jeg si meg foreløpelig fornøyd med batteritiden.

Men håper sterkt at de kommer på banen med noen oppdateringen som øker den.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med de medfølgende øreproppene: Når jeg ringer noen så er volumet altfor høyt når jeg venter på at den andre skal ta telefonen, altså de tonene som kommer når man venter på at den andre skal ta telefonen er så høye at jeg må ta ut proppene. Dvs, det kommer først en sånn vanlig tone med rett volum, men så kommer det en skjærende tone etterpå (den kommer kun med headset). Det spiller ingen rolle hva volumet er satt til. Når den andre tar telefonen blir volumet normalt, og adlyder det volumet jeg velger.

 

Noen andre med samme problem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...