Gå til innhold

Kontroll til retro gaming station?


Anbefalte innlegg

Hei, Jeg er midt i et prosjekt med å lage en retro gaming-station med Raspberry Pi 2 og skal bruke RetroPie. Jeg har også funnet frem og gjort klart til emulatorer og ROMs som skal legges inn. 

Jeg kunne trengt litt hjelp med å finne en kontroll som kan brukes til alt fra n64 og NES spill til GameCube og SNES. 

Fungerer det med en GameCube kontroll for å spille spill fra n64, NES, SNES, GB, GBA, GBC, (eventuelt PS1) og Sega spill? eller er det et annet forslag? og nei, jeg skal ikke bruke tastatur eller kjøpe en I-PAC usb encoder!

Takker på forhånd for svar og hjelp! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, Jeg er midt i et prosjekt med å lage en retro gaming-station med Raspberry Pi 2 og skal bruke RetroPie. Jeg har også funnet frem og gjort klart til emulatorer og ROMs som skal legges inn. 

Jeg kunne trengt litt hjelp med å finne en kontroll som kan brukes til alt fra n64 og NES spill til GameCube og SNES. 

Fungerer det med en GameCube kontroll for å spille spill fra n64, NES, SNES, GB, GBA, GBC, (eventuelt PS1) og Sega spill? eller er det et annet forslag? og nei, jeg skal ikke bruke tastatur eller kjøpe en I-PAC usb encoder!

Takker på forhånd for svar og hjelp! :)

Noe slikt:

http://www.ebay.com/itm/Retrolink-Wired-Classic-Nintendo-64-N64-USB-Controller-for-PC-MAC-Computer-New-/371319715665?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5674613751

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...