Gå til innhold

MPH til KMT i NSFMW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg brukte lang tid på og finne ut det selv, skjønner ikke hvorfor de ikke kan lage det slik at alle skjønner det.. :hmm:

5247231[/snapback]

 

hehe jeg hadde litt stress med det jeg og:P Hva med å prøve å lage interiør i bilen neste gang på Need for Speed?:p kunne sett gauges med både mph og km\t på samme :p

Lenke til kommentar
Jeg brukte lang tid på og finne ut det selv, skjønner ikke hvorfor de ikke kan lage det slik at alle skjønner det.. :hmm:

5247231[/snapback]

 

Seriøst? Tok meg ca 10 sek å finne ut av det. Er jo ikkje så vansklig å forstå at det må være eit sted i options. Eller er det bare meg som er litt "klok" :tease:

Lenke til kommentar
Jeg brukte lang tid på og finne ut det selv, skjønner ikke hvorfor de ikke kan lage det slik at alle skjønner det.. :hmm:

5247231[/snapback]

 

Seriøst? Tok meg ca 10 sek å finne ut av det. Er jo ikkje så vansklig å forstå at det må være eit sted i options. Eller er det bare meg som er litt "klok" :tease:

5260620[/snapback]

Men hvem viste at metric er det samme som km\t? Og\eller omvendt.

Ikke jeg iallfall..

Lenke til kommentar

Metric system setter standarden for måleeneter her i norge og store deler av europa.

Et annet system er U.S. customary units som brukes i USA.

 

Bor du i usa bruker du miles for å måle lengde, der vi i norge bruker kilometer osv osv.

Bare så det er sagt, 10mph er ikke det samme som 10kph.

 

Kjapp liten oversikt.

 

KPH MPH

30 19

50 31

60 37

80 50

100 62

120 75

 

Dette er da barnelærdom :p

Endret av Mith
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...