Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kristiansand om en uke, Molde og Tallinn i juli og Tyrkia i august. Blir en fin sommer. :)

 

 

Østmarka med kano. Finnes ikke noe bedre ferie enn det. Hva er vitsen med å bruke tid og penger på reise når de fineste stedene er rundt oss her i landet? Ca 30 minutter utenfor hovedstaden finner du noen av dem.

 

Trenger ikke å dra så langt en gang. Jeg bor i Oslo og bor også ved siden av marka (100 meter). Det er koselig og hyggelig, by all means, men jeg liker å oppleve noe mer enn bare marka.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Kristiansand om en uke, Molde og Tallinn i juli og Tyrkia i august. Blir en fin sommer. :)

 

 

 

Østmarka med kano. Finnes ikke noe bedre ferie enn det. Hva er vitsen med å bruke tid og penger på reise når de fineste stedene er rundt oss her i landet? Ca 30 minutter utenfor hovedstaden finner du noen av dem.

 

Trenger ikke å dra så langt en gang. Jeg bor i Oslo og bor også ved siden av marka (100 meter). Det er koselig og hyggelig, by all means, men jeg liker å oppleve noe mer enn bare marka.

ja, er vel litt enig i det. Chartertur til Syden er ikke helt min greie, men å oppleve verden er ikke galt. Men flere burde også se hva vi har rundt oss her. Personlig så er kanotur på børtervann i Østmarka den beste ferien:)
Lenke til kommentar

Begynner folk å kjenne deg igjen på Gardermoen (eller hvor du reiser fra)? Så mye som du reiser skulle ikke det forundre meg, selv om flyplassen er stor.

Ble litt overrasket da de begynte å kjenne meg igjen i immigration i New York. Hadde 2 turer til Karibien innen kort tid for et par år siden og da jeg reiste via New York var jeg 4 ganger gjennom immigration der på et par uker, fikk samme betjent 3 ganger. :roll:

Lenke til kommentar

Østmarka med kano. Finnes ikke noe bedre ferie enn det. Hva er vitsen med å bruke tid og penger på reise når de fineste stedene er rundt oss her i landet? Ca 30 minutter utenfor hovedstaden finner du noen av dem.

Der har jeg vært på padletur med overnatting og det er absolutt å anbefale. Man kan også både høre og også se bevere der.

 

paddle_faster_i_hear_banjos.jpg

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

 

Østmarka med kano. Finnes ikke noe bedre ferie enn det. Hva er vitsen med å bruke tid og penger på reise når de fineste stedene er rundt oss her i landet? Ca 30 minutter utenfor hovedstaden finner du noen av dem.

 

Der har jeg vært på badletur med overnatting og det er absolutt å anbefale. Man kan også både høre og også se bevere der.

 

paddle_faster_i_hear_banjos.jpg

Ja, masse dyreliv og flott natur. Nå har også ulven kommet til Østmarka. Tror heldigvis du slipper å være redd hvis du hører lyden av banjo i Østmarka. Ingen innavlede rednecks som følger med deg der regner jeg med :)
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Blir en 12 dagers soloreise i juni til München, videre til Salzburg og avslutter turen i Wien.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Fikk en hyggelig overraskelse i postkassen i dag: Pass med visum til Hviterussland innvilget! Så da blir det en uke i Europas siste diktatur i juli! :)

Hvor lang tid tok dette? Har vurdert en tur dit, men kan ikke sitte uten pass i lengere periode.

 

Ellers ser jeg at man kan arresteres om man som turist tar bilder av offentlige bygg eller statuer uten riktige tillatelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...