Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier. Hvor er det du skal på ferie? Fortell også hva du skal gjøre der så dette ikke blir en kjedelig telletråd.

 

Neste stedet jeg skal er: Italia/Frankrike i sommer. Jeg skal være der i 3 uker. Skal besøke slekt, være på steder jeg aldri har vært før og besøke steder jeg har vært og vil dra til igjen f.eks. Venezia. Skal også prøve å komme meg på en AC Milan kamp/trening.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neste ferie håper jeg går til usa hvor jeg satser på å kjøre fra kyst til kyst for første gang. Har ellers bare kjørt i utvalgte områder. Ikke kommet ordentlig igang med planleggingen enda, men regner med å legge ruta endel nord, siden vi har sett mye av sørlige usa.

Lenke til kommentar

Hadde tenkt til å dra til Thailand med noen kompiser, men det ser ikke ut til å skje akkurat i den nærmeste framtid, så til høsten, eller tidlig vinter, så blir det vel en tur tilbake til Las Vegas. En rein poker-ferie :D

 

Men innen den tid, så blir det vel en storby-weekend i Europa et eller annet sted...

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Hadde tenkt til å dra til Thailand med noen kompiser, men det ser ikke ut til å skje akkurat i den nærmeste framtid, så til høsten, eller tidlig vinter, så blir det vel en tur tilbake til Las Vegas. En rein poker-ferie  :D

 

Men innen den tid, så blir det vel en storby-weekend i Europa et eller annet sted...

 

 

 

Pantera

8541146[/snapback]

 

Høres ut som tur til Las Vegas bare er en nødløsning. Det ville vært en super ferie for meg. Poker er det morsomste som finnes.

Lenke til kommentar
Hadde tenkt til å dra til Thailand med noen kompiser, men det ser ikke ut til å skje akkurat i den nærmeste framtid, så til høsten, eller tidlig vinter, så blir det vel en tur tilbake til Las Vegas. En rein poker-ferie  :D

 

Men innen den tid, så blir det vel en storby-weekend i Europa et eller annet sted...

 

 

 

Pantera

8541146[/snapback]

 

Høres ut som tur til Las Vegas bare er en nødløsning. Det ville vært en super ferie for meg. Poker er det morsomste som finnes.

8550285[/snapback]

 

Hehe....nødløsning er det ikke. Kom nettopp tilbake fra en 10-dagers tur i Vegas, men det var mest jobb (IT-messe), men kommer nok til å dra dit bare for å spille poker.

Poker er gøy! :D

 

 

KimFL

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...