Gå til innhold

[Løst] Hvordan få Klarna delbetaling til å fungere?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg prøver å kjøpe nytt kamera + objektiv på JapanPhoto, men hver jævla gang jeg har skrevet inn mitt personnummer får jeg bare en feilkode (http://prntscr.com/7m62ln), uten at den forpulte nettsiden sier noe som helst om hvorfor og hva jeg må gjøre for å få dette til å fungere.

 

Jeg gikk inn på Klarna sin nettside men fant ikke noe særlig nyttig informasjon der heller... Antar at jeg må registrere meg der en eller annen plass, men selvfølgelig sitter det sikkert godt gjemt sånn at ikke folk skal finne det, noe som gjør meg mektig irritert.

 

Er det noen som har vært borti det før som kanskje kan veilede meg?

Endret av The Priest of YouTube
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei! Jeg prøver å kjøpe nytt kamera + objektiv på JapanPhoto, men hver jævla gang jeg har skrevet inn mitt personnummer får jeg bare en feilkode (http://prntscr.com/7m62ln), uten at den forpulte nettsiden sier noe som helst om hvorfor og hva jeg må gjøre for å få dette til å fungere.

 

Jeg gikk inn på Klarna sin nettside men fant ikke noe særlig nyttig informasjon der heller... Antar at jeg må registrere meg der en eller annen plass, men selvfølgelig sitter det sikkert godt gjemt sånn at ikke folk skal finne det, noe som gjør meg mektig irritert.

 

Er det noen som har vært borti det før som kanskje kan veilede meg?

 

Betyr nok at de ikke har tatt en kredittsjekk på deg. Det vil i prinsippet bety at dem ikke har sjekket om du tidligere ikke har betalt fra dersom du kjøpt noe. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Hei! Jeg prøver å kjøpe nytt kamera + objektiv på JapanPhoto, men hver jævla gang jeg har skrevet inn mitt personnummer får jeg bare en feilkode (http://prntscr.com/7m62ln), uten at den forpulte nettsiden sier noe som helst om hvorfor og hva jeg må gjøre for å få dette til å fungere.

 

Jeg gikk inn på Klarna sin nettside men fant ikke noe særlig nyttig informasjon der heller... Antar at jeg må registrere meg der en eller annen plass, men selvfølgelig sitter det sikkert godt gjemt sånn at ikke folk skal finne det, noe som gjør meg mektig irritert.

 

Er det noen som har vært borti det før som kanskje kan veilede meg?

 

Betyr nok at de ikke har tatt en kredittsjekk på deg. Det vil i prinsippet bety at dem ikke har sjekket om du har utestående lån, eller om du tidligere ikke har betalt fra dersom du kjøpt noe. 

 

Hvordan får jeg dem til å ta en kredittsjekk da? Må jeg ringe til de og spørre eller kan jeg bare sende en epost?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvordan får jeg dem til å ta en kredittsjekk da? Må jeg ringe til de og spørre eller kan jeg bare sende en epost?

 

Er ganske sikker på at dem gjør dette når du fyller det ut, og at det går automatisk. Skal ikke ta lang tid før du får et brev fra tilsynet om at dem har fått utlevert informasjon. 

Lenke til kommentar

 

Hvordan får jeg dem til å ta en kredittsjekk da? Må jeg ringe til de og spørre eller kan jeg bare sende en epost?

 

Er ganske sikker på at dem gjør dette når du fyller det ut, og at det går automatisk. Skal ikke ta lang tid før du får et brev fra tilsynet om at dem har fått utlevert informasjon. 

 

Hvor skal jeg fylle ut? Hadde vært greit om du la til en link.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvor skal jeg fylle ut? Hadde vært greit om du la til en link.

 

Ganske sikker på at det gjøres når du har fylt ut på det nettstedet du skulle kjøpe den varen fra. Det vil si at når du får opp den meldingen om at de ikke kan godkjenne ditt kjøp via klarna. 

Lenke til kommentar

Hei! Jeg prøver å kjøpe nytt kamera + objektiv på JapanPhoto, men hver jævla gang jeg har skrevet inn mitt personnummer får jeg bare en feilkode (http://prntscr.com/7m62ln), uten at den forpulte nettsiden sier noe som helst om hvorfor og hva jeg må gjøre for å få dette til å fungere.

 

Jeg gikk inn på Klarna sin nettside men fant ikke noe særlig nyttig informasjon der heller... Antar at jeg må registrere meg der en eller annen plass, men selvfølgelig sitter det sikkert godt gjemt sånn at ikke folk skal finne det, noe som gjør meg mektig irritert.

 

Er det noen som har vært borti det før som kanskje kan veilede meg?

 

 
Hei Priest!
 
Jeg vil gjerne hjelpe deg å se nærmere på hvorfor dette kjøpet ikke går igjennom, og om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vil du sende meg dine opplysninger på [email protected]?
 
Når du legger et kjøp der du velger Klarna som betalingmetode gjøres en bedømming der vi ser om kreditten kan godkjennes eller ikke. En del av denne bedømmingen er intern informasjon, som tidligere historikk, men også ekstern informasjon som en kredittopplysning. Sistnevnte gjøres kun når vi trenger å hente eller oppdatere informasjonen vi har på deg. Det kan også være andre ting som gjør at dette ikke fungerer, som at vi ikke har funnet informasjon på deg, eller at nettbutikken har en teknisk feil. 
 
Mvh, Adrian
Endret av Klarnaskundeservice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...