Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos Payday 2, nå er det -75% på det og alle DLC unntatt den siste (Hotline Miami). Og som om ikke det var nok:

 

Check out Steam's first Free Weekend Weekend which will feature 10 games that you play for free starting Thursday, 16 October at 10am PT through Sunday, 19 October at 1pm PT: Free Weekend Weekend

The following games will be discounted for purchase as well as playable for free: Payday 2, Company of Heroes 2, Awesomenauts, Trine 2, Blade Symphony, XCOM: Enemy Unknown, Don't Starve, Grid 2, Killing Floor, Injustice: Gods Among Us.


Free games will be available to play until Sunday, October 19th at 1pm Pacific, but games will be discounted through Monday, 20 October at 10am Pacific.

 

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med SpendOn gavekort (VISA) på Steam? Jeg bare la merke til at spilla jeg kjøpte med det kortet ikke er kommet opp på "nylig aktivitet" og så slo det meg at bruken av kortet muligens er mer komplisert enn jeg innbilte meg. Der man legger inn kortnummer og adresse la jeg seff inn min egen adresse, men i etterkant tenker jeg at jeg kanskje burde lagt inn SpendOn sin adresse? Håper ikke Valve tror jeg er en kort-tyv og stenger ned kontoen min :S

Lenke til kommentar

 

Kjøpte det for 225Kr på nuveem.com bare installerte hola.org i chrome og surfer "fra" Brasil, google translate oversetter siden og "Bob's your uncle". :)

 

for de fleste spill trenger du ikke proxy for å bestille fra nuveem.com.br? jeg kjøpte Mordor derfra uten problemer ihvertfall. ga 195 kroner.

 

 

Som du sier; de fleste spill trenger du ikke proxy for, men Beyond Earth fikk jeg ikke bestille uten. Men koden fungerte greit her i scandinavia, trengte ikke bruke noen annen proxy for å aktivere i steam.

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...