Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?


Anbefalte innlegg

jeg har en bruker på forumet, men jeg vil heller svare anynomut.

 

Vel vel, la meg se. Jeg er 14 nå, jeg har alltid hatt et talent for pc, og fra jeg var 12 år begynte jeg å prøve meg i programmering (vb6 basic stuff) - Sommeren ifjor, laget jeg noe som var kalt "Paypal Money hacker", et program som sente passordet som oferet tastet inn email og password field. Dette programmet var egentlig bare laget for spøk og skulle testes ute på en eldre venn av meg, og han ble lurt. Så jeg fikk passordet og email'n tilsent til e-posten min. Så en annen venn tenkte å lage en video og lure folk med dette programmet, jeg var da med. Vi la ut videoen på youtube og de første 2 ukene hadde videon allerede 10,000 views :) - så vi sat igjen med plenty med accounter. Tror det var noe med 100-200 accounter. Så vi begynte å leke bad boys, skaffet oss proxy (fake ip) og begynte å gå gjennom hver account og se om de hadde penger. Vi sat igjen med over $5000 til sammen, og kjøpe masse e-stuff på nettet. Som game accounts, membership osv også solgte vi det i virkeligheten.

 

Etter noen par uker med hacking så fikk jeg ganske dårlig samvitighet, så vi sluttet av alt.

 

Anyone beat that huh?

Uten og bli tatt? Var det ikke noen av de som raporterte dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
Mmmm, startet bål med 3 kompiser under et trevarelager som 10 åring. Ble ferska og ga skylda til kompis. Jeg var temmelig sleip som unge. Sleip og dum! :(

Jeg har lagt mynter på skinnegangen rett før tog, mens biler kjørte under. 12-13 år gammel og fremdeles teit!

Stjal planker fra hytter rundt omkring, for å bygge med kompis, og var medskyldig i å stjele kladdebøker fra skola osv. Naiv og lett og lede som 13-14.

Sneket meg inn på militærlager hvor vakta satt i brakka og så på tv uten å merke to snikende ulltepper titte rundt omkring. Var vel 16-17 da.

Med på tur i baksetet i bil med noen hasjere som skulle stjele en annen bil. De fikk ikke den igang heldigvis. Full som faen, 16 år.

 

Er vel noe mer, men det jeg husker for øyeblikket.

Hva stjal du på militærlageret?? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...