Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og noen kompiser tok og hammret av det yterst på fyrstikkene og pakket dem inni et ark, sprayet så litt med Axe for og få flammen stor. Det ble bare som en liten sånn bursdags kake lys sak. Ble litt skuffet over det, men det var 3sekunder gøy.

 

Jeg er vel såkalt barn enda, men i mine yngre år var jeg kjempe slem. Jeg var skikkelig bølle. Plaget og banket mange. Stjal også en del på butikker. Var for det meste brus og snop. Men jeg er heldigvis ikke sånn den dag i dag.

 

Vet ikke helt hva jeg skal tro.... :cool:

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Jeg og noen kompiser tok og hammret av det yterst på fyrstikkene og pakket dem inni et ark, sprayet så litt med Axe for og få flammen stor. Det ble bare som en liten sånn bursdags kake lys sak. Ble litt skuffet over det, men det var 3sekunder gøy.

 

Jeg er vel såkalt barn enda, men i mine yngre år var jeg kjempe slem. Jeg var skikkelig bølle. Plaget og banket mange. Stjal også en del på butikker. Var for det meste brus og snop. Men jeg er heldigvis ikke sånn den dag i dag.

 

Vet ikke helt hva jeg skal tro.... :cool:

 

Hva? :ohmy: Tror du ikke på det? Eller tror du jeg er sånn fortsatt?

Lenke til kommentar

Tja, gjorde egentlig aldri noe mere enn guttestreker. Kunne aldri tenke meg å naske i butikker, hatet når andre unger gjorde det, eller ramponere ting. Tror jeg kan ha bulket et par biltak ved å slippe store "isklepper" ned på biler, men det var ikke helt med vilje.

Var også med å gi loff dynket i rødsprit til de stygge måsene, samt en stakkars padde jeg heiv med voldsom kraft mot en stein i en elv i et øyeblikks sinnsforstyrrelse.

 

Det drøyeste jeg gjorde, som jeg kan huske, var da jeg fant ut hvordan vi kunne svindle melkesalget på ungdomsskolen (for is-te, litago, yoghurt osv). Tror vi var en 8-9 stykker som gasset oss på skolens bekostning i en uke før det ble oppdaga ugler i mosen i regnskapet, og etter det holdt vi en lav profil :!:

Lenke til kommentar
Hmm, jeg og noen kompiser snek oss inn på "bladlageret" og stjal blader et par ganger, ble faktisk busta av politiet en gang, men de lot oss gå :pOgså røyket jeg hasj et par ganger før jeg ble atten.

 

 

Det er like ulovlig etter fylt 18 som før fylt 18 så du er diskvalifisert. ;)

Det er også ulovlig å seede og laste ned filer etter at du er fylt 18. Er SpecialForce diska også, da?

Lenke til kommentar

Har gjort en del ting, men kommer ikke på så mange nå.

 

Har jo for eksempel dratt en nøkkel på et par biler før. Stjelt litt, men har aldri blitt tatt da. Skolen min var ganske bøllete. Kastet steiner på et lager med biler bak glassene. Ble bot på rundt 30.000 kroner delt på elevene. Kom til og med i avisen. Ikke noe man skal være stolt av, nei. :)

Lenke til kommentar

Jeg stjal en sånn "Frisk"-eske. Sånn frisk pust-ting. Jeg var vel en 4? år, eller noe. Mamma ville ikke kjøpe til meg.

Jeg tok den med meg hjem, og gjemte den på stua. Gikk der og tok en pastill hver gang Mamma ikke var i nærheten. Uheldigvis skulle hun vaske gulv en dag, og da fant hun den. Det endte med at hun tok meg tilbake til butikken og betalte for den. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...